Inlägg från: skuttare |Visa alla inlägg
  • skuttare

Juli bebis 2012

Här får det allt väntas till hon blir 6 mån. Känner mig inte alls stressad med att börja med smakisar. Det hinns med och hon är så liten än. Tror det mest blir massa tjorv i magen på dem när de är för små. Stora tjejen var oxå 6mån när vi började. Men det är väldigt roligt att se minen första gången man stoppar nåt nytt i mun.

• skuttare

Anjiali: stackars lilla tjejen. Hon kräks inte för att hon har snor och slem som rinner bakåt ner i halsen då? Eller har hon hög feber så kanske det är därför. Hoppas hon piggar på sig fort. Min lilla tjej är än äntligen piggare bara liiite snor kvar.

• skuttare

Grahnkotten: det låter ju som om han drömmer. Det finns nåt som heter nattskräck oxå men jag tror inte det börjar när de är så små. Min stora tjej har haft det nån gång å det är väldigt otäckt första gången.

• skuttare

Idag blev äntligen 3 mån spRutan av. 2 veckor försenat. Lite feber nu på kvällen så fick lite Alvedon innan hon somnade. Vägde 5610 och 60 lång. Det tar sig

• skuttare

Sladdis och Anjiali : fattar inte att ni orkar sitta å skriva på natten. Men kul för mig för då har jag nåt att läsa när jag vaknar.

• skuttare

Vi har väldigt orolig liten bebis nu. Gråter ofta, vill äta oftare och vaknar många ggr På natten. Svår att komma till ro på kvällen. Somnar men vaknar av minsta lilla. Hon är 16 v på Söndag och jag antar att det är så här vi kommer ha det i ca 3-4 v tills hon kommit över detta utvecklingssprånget.

• skuttare

Grahnkotten: nu vet jag vad du menar med att de vaknar och skriker. Min gör likadant och det tar nog 20min ca innan man får henne lugn igen. Öppnar knappt ögonen heller. Jag tror det har med utvecklingssprånget att göra. Om jag inte minns helt fel så är våra lika gamla tom på dagen. 29juli. Det är nog så här det är några veckor till tyvärr. Värst är det runt vecka 17. Kämpa på

• skuttare

Anjiali: jag hade nog väntat då. Kommer att göra det iallafall. Rekommendationen är ju trots allt helamning i 6 mån. Väntade så länge med stora och kommer göra det nu med.

Svar på tråden Juli bebis 2012