Juli bebis 2012
Anjiali; samma med Emilia, sover inte heller bra på dagen, eller hon sover bra men bara i 30 min åt gången... Allt är väl relativt :)
Anjiali; samma med Emilia, sover inte heller bra på dagen, eller hon sover bra men bara i 30 min åt gången... Allt är väl relativt :)
Ingen som har tips på hur man får bebis att dricka vatten? Har gett henne en flaska med lite i hela veckan nu men hon leker mest med den och tycker det är skönt gör tänderna.. Tror magen hade mått bra av lite vatten! Ska testa köpa pipmugg i morgon iaf tänkte jag.
Tack för tipsen! Köper pipmugg i morgon, bra att ha med sig om inte annat. Ska testa glas också, hon är faktiskt väldigt fascinerad av när vi dricker så det kanske funkar!
Ni som ger ersättning, när går ni över till 2:an?
Grattis cattan! :)
Sladdis: gick över på ett par dygn för mig också, helt smärtfritt. Tror jag pressa ut lite två gånger första dagen men sen bara försvann det.
Har också fått tillbaka mensen nu, haft riktigt jobbig värk i magen. Usch!
Måste bara säga att jag gillar denna tråden, här dömmer ingen någon annan. Gick med i en annan om mat men de verkar ganska präktiga och dömande mot varandra så tror jag håller mig här ;)
Pipmuggen verkar förresten ha gått hem!
Emilia äter ersättning vid 5.30. Hel grötportion och ett par msk päronpure ca 9. Sedan ersättning ca 13, 16-17, 19. Lite mat på eftermiddagen också, typ smakis.
Skuttare: Emilia är likadan.. Hur gammal är din tjej? Min blir 6 mån den 23.
Jag gick över 2 så skiljer ju bara 3 dagar då ;))
Hoppas det går över fort! Synd om både de och oss när de blir så ledsna.
Emilia ålar och kryper inte heller, sitter gör hon men har en kudde runt för hon ramlar åt sidan ibland :) Hon snurrar typ ett halvt varv och vrider sig åt olika håll, precis nyligen har hon börjat vända sig från rygg till mage men tvärtom bara några enstaka gånger.