owner skrev 2011-12-13 18:17:24 följande:
jag har inte läst så noga....vad är det om? är det vanligare med missfall i v 11-12?? jag är i V10 nu (9+2)...nu blev jag orolig oxå! även fast jag var på inskrivning igår och hon sa oxå att jag inte skulle läsa så mkt tråkigheter här.... var även på VUL privat idag så jag vet att det är ett litet pyre där nu iaf :)
Nej nej, det är inte vanligare med missfall då, men det kan ju ske. Vet inte om jag läst just i denna tråd att någon fått missfall så sent, men jag vet att jag läst det på FL nånstans. Har en kompis som fick missfall i vecka 12... sjukt att det sker så sent, men jag gissar på att pyret kanske varit dött sen någon vecka tillbaka.
Har du sett hjärtljud så är det antagligen ingen fara =)
Jag försökte få till ett VUL genom att överdriva att mitt illamående gått över helt och hållet. Meeen, jag fick göra ett grav.test istället, som inte va så känsligt mot hcg som vanliga test är. Nervös minut innan BM kom in igen och sa att det finns inga som helst tvivel, klart jag är gravid! Strecken hade kommit fram inom typ 1 sekund, starka och fina var de också *phusta ut lite* Men hade ju som sagt gärna velat göra ett VUL... Men, den 6e februari fick vi tid för RUL, yeeey :D