Juli bebis 2012
hihi, min Ludvig älskar morötter och oboy, något som slank ner i princip dagligen när han låg i magen :)
Så skönt!!! var på KUB idag, fick låg risk och bekräftelse på att mini lever o mår bra därinne!

Grattis till alla bra KUB!
Jag fick också se mitt lilla pyre igår men det var nervöst innan. Vid lunchtid fick jag fruktansvärt ont i magen och när kl var 18 kunde jag inte hålla mig längre utan åkte in på akuten. Då kunde jag knappt stå upprätt. Smärtan strålade ut i ryggen. Efter en stunds väntande fick vi träffa gynläkaren som gjorde ett noggrant vul. Det var en aktiv bebis som fanns där och den hade det tydligen hur bra som helst. Läkaren tror att smärtan kom från några tarmar som ligger intill livmodern som knytit till sig lite. Jag fick citodon för att klara natten och idag känner jag mig mest lite öm. Vilken mardröm. Jag var ju säker på att jag höll på att få missfall och att bebisen dött. På måndag är det dags för KUB. Lite nervöst med tanke på att min ålder drar ner sannolikheten.
Är vecka 12 , börja blöda i förmiddags nu slutat de bara tvärt , fortf, ont i magen. Skumt ??!!
Hahaha. Jättekul att läsa om era drömmar!!!
Idag går jag in i v. 14. Hoppas det betyder att jag kan slappna av lite nu.