Inlägg från: skuttare |Visa alla inlägg
  • skuttare

Juli bebis 2012

Trolla: är det med stora tjejen som har växtvärk eller vadå? Vad trodde de det kunde vaRa?

• skuttare

Momster: utan att vara elak. Hoppas ni får vara kvar. Nåt galet måste det ju vara?

• skuttare

Grahnkotten: vi är inne på helt samma linje. Gjorde så med stora tjejen oxå. Började vid 6 mån i skydd av amningen. Har lixom inte bråttom

• skuttare

Stora tjejen flyttade till eget rum när hon var 1.5 år tror jag. Vad fort man glömmer!! Det blir nog något liknande med den lilla tror jag. Känns skönt att ha dem hos sig tycker jag

• skuttare

Hur går det för er trolla och Momster?

• skuttare

Hur går det med nätterna sladdis och Anjiali? Har era bebisar kommit ur fasen och kommit på att det är skönt att sova än?

• skuttare

Sladdis: ja det låter jobbigt. Fy. Man önskar ju att han tog napp så man kunde stoppa dit ?en istället. Min vill alltid ha en snuttefilt oxå som hon kan nosa in ansiktet i. Hoppas det löser sig snart!!

• skuttare

Jag tror det är vanligare att bebisarna vaknar många ggr per natt än sover hela natten vid denna ålder. De är ju inte så stora än. Men det räcker ju med ett par ggr per natt . Hoppas ni som har det jobbigt snart får sova lite bättre. Min sover mycket sämre nu än för några veckor sedan, så jag hoppas fasen vänder snart. Hon blir 4 mån på tors. Vad fort tiden går.

Svar på tråden Juli bebis 2012