Jag kan tillägga att jag också gillar att ta på min kvinna, smeka, krama, kyssa, massera o.s.v. Visst finns där en tanke på sex men det behöver inte vara det primära. Min nuvarande kvinna vill väldigt mycket att jag knappt behöver anstränga mig för att få komma till. Ändå gör jag det. Inte för att få mer sex (jag får så mycket jag vill) utan för att jag tycker om att ta på henne, känna hennes kropp, visa att jag åtrår och uppskattar henne.
Det värsta jag vet är tjejer som sätter stopp för sådant för att de tror jag bara är ute efter sex och de har inte tid, lust eller ork. Jag kan gå så långt som till direkt intimt/sexuellt smek och massage och ändå vara nöjd med att bara ge njutning och inte komma till sängen med kläderna av och kuken in.
Ibland kan detta vara ett utmärkt förspel som påbörjas och avbryts flera gånger varje dag för att avslutas med fullbordad sexakt senare. Blir det inte av för att hon inte vill så är det ändå okej.
Låt honom ta på dig så mycket han vill så länge det inte stör dig men förklara gärna att det inte nödvändigtvis leder till ökad lust och därmed mer sex.
Du ska låta honom ta på dig och njuta av det förbehållslöst. Lusten kommer när den kommer.