Inlägg från: Taroxido82 |Visa alla inlägg
  • Taroxido82

    Stängt för inkommande samtal?

    Hej! Vet att det är gammalt inlägg men kanske finns det nån vänlig själ där ute som skulle kunna tänka sig att sätta dig in i detta o svara på några frågor...

    Det är såhär att jag har en distansrealtion med en vän, så vi har haft telefon/sms kontakt dom senaste veckor/månaderna då han nyligen har flyttat pågrund av personliga skäl.

    Det började med att han slutade svara på mina sms.. efter cirka 2 veckor om inte mer hörde han av sig och sa att han inte kunnat ringa eller smsa pågrund av obetald telefon räkning.och att det var tufft osv med ekonomi .. vi skrev lite och Några dagar senare smsa jag spontant och fråga hur läget var, fick inget svar, skrev ytterligare nån vecka senare men fortfarande inget svar. Testade att ringa en gång men då får jag fram telesvaraen som säger nånting "just nu kan ditt samtal inte kopplas fram" (tror att han har operatör tre)

    Då lyder min fråga såhär:

    Är det möjligt att hans abonnemang kan va spärrad återigen? Jag är jätte orolig att nånting kan ha hänt honom, så skulle vara jätte tacksam om någon kunde hjälpa mig klura ut detta. Förstår mig inte på abonnemang överlag då jag alltid haft kontaktkort.

    Men det låter bara helt skumt om han för det första kunde höra av sig efter att han inte kunnat höra av sig pågrund av obetald räkning, till att sedan några dagar senare inte alls kan smsa/ringa igen? Hur går det ihop? Är inte så insatt somsagt

Svar på tråden Stängt för inkommande samtal?