• niwi
    Äldre 16 Nov 18:15
    11856 visningar
    12 svar
    12
    11856

    Hur många minus innan plus!?

    Hej

    Jag undrar hur många minus ni fick innan plusset och vilka dagar fick ni minus och vilken dag pluss. Gärna efter BIM då det är mitt dilemma. Jag vill inte ha andra svar eller frågor i denna tråden, endast enkla svar som ger mig infon jag söker.

    ALLTSÅ:

    HUR MÅNGA MINUS INNAN PLUS EFTER BIM, SKRIV ALLA DAGAR.

    Ni som fick plus innan BIM behöver inte skriva i denna tråd.....Grattis till er alla i varje fall.

  • Svar på tråden Hur många minus innan plus!?
  • mismoa
    Äldre 16 Nov 18:16
    #1

    Hej! Jag testa först negativt på bim-4, sen på bim+2. Plussade ganska svagt, men synligt, på bim+4! 

  • niwi
    Äldre 16 Nov 19:28
    #2

    jag är bim+2 idag och känner mig gravid men minus på testet...man blir ju deppig...fler

  • mismoa
    Äldre 16 Nov 20:00
    #3

    Jotack, jag vet! Jag blev deppig jag med. Gick ut med sambon på fest och shotta! oops.. ;) Men sen kom ju inte mensen, så då va det bara å testa igen.. 

  • Pinkfl­ower88­0
    Äldre 16 Nov 21:54
    #4

    Med dottern testade jag BIM-3 men fick minus. Fick plus först på BIM+2

  • lindal­ej
    Äldre 29 Nov 10:23
    #5

    Minus på bim +0. Ska testa på bim+3 eller 4

  • Äldre 30 Nov 23:53
    #6

    BIM-5 Minus
    BIM-dagen Minus
    BIM+4 Minus
    BIM+13Plus

    låghormonare uppenbarligen.

  • Äldre 11 Feb 21:40
    #7

    Nu är ju den här tråden lite gammal men jag bara undrar om ni som testat positivt så långt efter bim har varit helt säkra på när ni hade äl? Jag menar med äl-test. För även om man vanligen har regelbunden cykel så kan ju äl ibland komma senare och kanske just den månaden ni blev gravida och det var däeför ni testade positivt så sent.

    Nu menar jag ju inte att i frågasätta er för jag lever på hoppet om att ändå vara gravid trots negativt test och mensblödning... Jag mår konstigt och har positiva äl-test hela tiden, nästan.

  • Äldre 5 Apr 14:21
    #8

    Minus påbim -4 med cb,
    Minus på bim -1 med rfsu
    Minus på bim med rfsu

    Sen trodde jag att de inte blev något så jag struntade i de väntade på mensen men insåg att jag är gravid på
    bim +4 :D
    Köpte då ett test (cb) som visade starkt plus :)

  • Äldre 14 Apr 12:22
    #9

    Bim +1 minus

    bim + 7 Plus!!!:) 

  • FVA
    Äldre 17 May 09:25
    #10

    Minus på Bim -1 och +1. Plus på Bim + 3. BF efter ul visade att BIM-beräkningen var korrekt.

  • FVA
    Äldre 17 May 12:37
    #11

    Minus på Bim -1 och +1. Plus på Bim + 3. BF efter ul visade att BIM-beräkningen var korrekt.

  • Prince­ss Melind­a
    Äldre 18 Jun 20:30
    #12

    BIM -7 negativt (RFSU:s "testa tidigt")
    BIM -3 negativt (testlagret)
    BIM +1 positivt (också testlagret) :)

    Jag är iofs rätt osäker på när mensen egentligen skulle komma, möjligen borde den kommit lite tidigare än jag trott och då blir det kanske -6, -2 och +2 istället.

Svar på tråden Hur många minus innan plus!?