• Anonym (hitta tillba­ka)
    Äldre 17 Nov 20:09
    4587 visningar
    16 svar
    16
    4587

    män: vad tänder ni på?

    Nu är det dags att komma igång med sexlivet igen! Min man har mest fokuserat sej på sin roll som pappa och har inte verkat lika intresserad av sex som innan? Visst har vi sex då och då. Men nu vill jag väcka hans lust på allvar. Vi har alltif haft ett bra sexliv men nu skulle jag vilja krydda det lite extra. Fråga honom känns inte kul då det mer ska vara små överraskningar..
    Hur vill ni ha det? vad attraheras ni av? ge mej massa tips :) 

  • Svar på tråden män: vad tänder ni på?
  • thomas­53
    Äldre 17 Nov 20:10
    #1

    Damer vanligtvis

  • Anonym (hitta tillba­ka) Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 20:48
    #2
    thomas53 skrev 2011-11-17 20:10:49 följande:
    Damer vanligtvis

    okej hur ska dina damer förföra dej?
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 18 Nov 06:39
    #3

    Tjejer, trosor, beg blöjor och beg bindor

  • fnatt
    Äldre 10 Dec 01:16
    #4

    Jag tänder på tjejers tankar/drömmar eller fantasier om sex. Att höra om hur ni går igång på något är uppeggande och sätter fart på min egen lust. Berätta för honom om hur det kom sig att du onanerade senast, hur du gjorde ,hur skönt det var och vad du tänkte på. Tala om för honom att du längtar så kommer han säkert igång.

  • Anonym
    Äldre 10 Dec 03:17
    #5

    Män gillar uppskattning precis som tjejer gör. Själv gillar jag när en tjej visar att hon är tillgänglig men inte för på.  När hon sitter bredvid mig med snygg hållning, trivs i mitt sällskap, ler och är allmänt tillgänglig.

  • Trust me
    Äldre 10 Dec 07:00
    #6
    fnatt skrev 2011-12-10 01:16:56 följande:
    Jag tänder på tjejers tankar/drömmar eller fantasier om sex. Att höra om hur ni går igång på något är uppeggande och sätter fart på min egen lust. Berätta för honom om hur det kom sig att du onanerade senast, hur du gjorde ,hur skönt det var och vad du tänkte på. Tala om för honom att du längtar så kommer han säkert igång.
    Anonym skrev 2011-12-10 03:17:30 följande:
    Män gillar uppskattning precis som tjejer gör. Själv gillar jag när en tjej visar att hon är tillgänglig men inte för på.  När hon sitter bredvid mig med snygg hållning, trivs i mitt sällskap, ler och är allmänt tillgänglig.

    Män och kvinnor är inte så olika. Tänk vad du själv skulle vilja ha för känsla i dig för att bli kåt så är det säkert samma för honom. Känner han sig älskad, omtyckt, omhändertagen, ompysslad för att han är den han är och den viktigaste personen i ditt liv så kommer nog kåtheten finnas i honom.
    Let me corrupt you
  • Äldre 10 Dec 13:42
    #7

    i love oral sex. eating pussy in th 69er position especially

  • Äldre 10 Dec 14:10
    #8
    +1

    Effektivast på mig är en kvinna som visar att hon är kåt.

  • Äldre 10 Dec 17:00
    #9
    fnatt skrev 2011-12-10 01:16:56 följande:
    Jag tänder på tjejers tankar/drömmar eller fantasier om sex. Att höra om hur ni går igång på något är uppeggande och sätter fart på min egen lust. Berätta för honom om hur det kom sig att du onanerade senast, hur du gjorde ,hur skönt det var och vad du tänkte på. Tala om för honom att du längtar så kommer han säkert igång.
    Jag tror att detta är väldigt universalt svar! Om du lyckas få bort honom från vardagssysslorna och bara går lös på vad du tänder på och vad du tänker på när du blir kåt så kommer han förmodligen att öppna sig Förvånad Sen har ni nåt att jobba vidare med!
  • SexyMa­nn
    Äldre 17 Nov 14:53
    #10

    jag tänder på att fåligga i en kvinnas famn och få suga imig mjölk från brösten

  • Anonym (Ug)
    Äldre 17 Nov 17:48
    #11

    Min fru började läsa fifty chades of grey och blev som förbytt. Hon var tillgänglig hela tiden. Det stärkte mitt självförtroende till neutralläget igen efter all torka i samband med att barnen kommit. Vårt sexliv är roligare nu också fastän hennes iver lagt sig.

    Jag går alltså igång på hennes lust, Att veta att man får sex, Att få komma med tokiga förslag, Att få ett ja oftast och vara behövd för sex. Såsom i början med andra ord.

  • Äldre 17 Nov 17:51
    #12

    Enkelt !!!   Sexiga underkläder och va våt å kåt hopp på bara  !! Eller så är det bara ja som är enkel haha ;)

  • Anonym (duden­)
    Äldre 17 Nov 18:33
    #13
    fnatt skrev 2011-12-10 01:16:56 följande:

    Jag tänder på tjejers tankar/drömmar eller fantasier om sex. Att höra om hur ni går igång på något är uppeggande och sätter fart på min egen lust. Berätta för honom om hur det kom sig att du onanerade senast, hur du gjorde ,hur skönt det var och vad du tänkte på. Tala om för honom att du längtar så kommer han säkert igång.


    Berätta dina fantasier, saker du inte vågat göra innan men alltid velat och nu vill. ta reda på vad du vill ha och berätta det för mig.
  • Anonym (hoppa­s du är min tjej som vill ha mer sex!)
    Äldre 12 Dec 01:34
    #14

    när min tjej är kåt eller sexuellt frustrerad och sejjer lite vulgärt rakt ut och tar tag i mej helt enkelt. d e nice. det är i vanliga fall alltid jag som tar initiativet. fråga gnälligt snällt med ett leénde på läpparna funkar bra med hos mej, det händer så sällan så jag förstår att hon är extra kåt när hon gör så vilket triggar mej med. hon misslyckas dock väldigt sällan och det är bara om jag är RIKTIGT grining och vill statuera exempel för ett tidigare nej jag fått. eller på morgon för jag är morgon pigg som fan tyvär.
    underkläder är jätte trevligt med och höjjer stämningen, fråga om han vill ha massage, börja med baksidan sen framsidan;) , tror alla män gillar oralt, gör lite mer än bara de "vanliga" överaska han i duschen en dag kanske? eller i köket? ja du det finns så mycket!

  • Anonym (yeah sure..­.)
    Äldre 12 Dec 08:15
    #15

    Om jag uppfattat detta rätt så är du en kåt mamma som fått lägga band på dig för att din man inte haft lust och varit mer pappa än man!?...utopiskt teoritiskt så finns det ju en liten liten chans/möjlighet att det blir så...trist läge för dig. Hoppas det löser sig.

  • Anonym (Kille 33 år)
    Äldre 12 Dec 09:22
    #16

    När min tjej visar att hon är kåt så brukar jag gå igång. Typ att hon böjer sig fram och visar rumpan, kysser mig passionerat med tunga, tar min hand och lägger på sitt bröst så jag får känna, ja då brukar det sluta med sex. Är vi i sängen så gillar jag när hon kryper ner under mitt täcke och börjar gnida sig mot mig och ta för sig av min kropp. Ofta när jag känner på henne mellan benen så är hon väldigt våt och jag förstår att hon är kåt. Det gillar jag.

    Sen gillar jag när hon tar på sig själv när vi har sex eller om hon gör det inför mig. Brukar be henne onanera inför mig tills hon får en orgasm och hon brukar göra det. Är sexigt att se henne njuta och komma av sig själv. Ofta vill hon efter en stund ta på mig eller att vi ska ha sex men jag brukar säga nej innan hon fått sin orgasm så hon får, lite utelämnande, ligga naken och smeka sig inför mig. Jag brukar sällan tacka nej till sex och min tjej är nästan ännu bättre på att aldrig neka mig när jag är kåt. :)

Svar på tråden män: vad tänder ni på?