• Anonym (slyna)

    Vem hade du velat träffa från familjeliv?

    Valet är fritt, välj vem som helst. Skriv gärna hur daten hade avslutats, därför tråden ligger under sex och sånt.

  • Svar på tråden Vem hade du velat träffa från familjeliv?
  • 1 Lola Montez
    Tukt skrev 2021-12-08 12:57:37 följande:

    Bugar mig djupt och känner mig hedrad! ;) Vad blir det för käk? 


    Let, undrar faktiskt jag me:)
  • Hotelliggaren
    Tukt skrev 2021-12-08 12:57:37 följande:
    Bugar mig djupt och känner mig hedrad! ;) Vad blir det för käk? 
    1 Lola Montez skrev 2021-12-08 13:08:16 följande:
    Let, undrar faktiskt jag me:)

    Oj, vilket gensvar! Tur man är en hejare i fler än ett rum.... Drömmer Lite svårt med så spridda personligheter. Tobben vill naturligtvis ha fläskfile, helst en rejäl sån. O mkt sås.... Och Guldnovan är väl allätare efter vad läst sett i fototrådarna! Lola din hemlis, med dig vågar man inte chansa! Tukt och Tecumär klokheten själv och jag anar ett de helst näter vilt, men på ett civiliserat sätt då. Det här blir svårt...
    Jag tror det blir som mr Creosot ville ha det i The meaning of life: Hela menyn blandad i en hink, med äggen överst! Vi sköljer ner det med en tunna lager och bordeaux!
    Vågar vi avsluta med en liiiiten kaka? Tungan ute
  • Guldnovan
    Hotelliggaren skrev 2021-12-08 13:58:52 följande:

    Oj, vilket gensvar! Tur man är en hejare i fler än ett rum.... 

    //

     Lite svårt med så spridda personligheter. Tobben vill naturligtvis ha fläskfile, helst en rejäl sån. O mkt sås.... Och Guldnovan är väl allätare efter vad läst sett i fototrådarna! Lola din hemlis, med dig vågar man inte chansa! Tukt och Tecumär klokheten själv och jag anar ett de helst näter vilt, men på ett civiliserat sätt då. Det här blir svårt...

    Jag tror det blir som mr Creosot ville ha det i The meaning of life: Hela menyn blandad i en hink, med äggen överst! Vi sköljer ner det med en tunna lager och bordeaux!

    Vågar vi avsluta med en liiiiten kaka? 


    Jaha har jag skrivit om surströmming? Men den kan vi hoppa denna gång. Jag smakar gärna på allt som bjuds
  • 1 Lola Montez
    Hotelliggaren skrev 2021-12-08 13:58:52 följande:

    Oj, vilket gensvar! Tur man är en hejare i fler än ett rum.... 

    //

     Lite svårt med så spridda personligheter. Tobben vill naturligtvis ha fläskfile, helst en rejäl sån. O mkt sås.... Och Guldnovan är väl allätare efter vad läst sett i fototrådarna! Lola din hemlis, med dig vågar man inte chansa! Tukt och Tecumär klokheten själv och jag anar ett de helst näter vilt, men på ett civiliserat sätt då. Det här blir svårt...

    Jag tror det blir som mr Creosot ville ha det i The meaning of life: Hela menyn blandad i en hink, med äggen överst! Vi sköljer ner det med en tunna lager och bordeaux!

    Vågar vi avsluta med en liiiiten kaka? 


    Ler, trodde det var känt vad jag gillar. En av mina stora passioner är sushi, sen tar jag mer än gärna ett glas prosecco med mangojuice till fördrink;)

    Såklart fixar jag med så vi får en smarrig hallongrotta till kaffet :)

    Men skulle det bli så att det bara blir en hink med blandad kompott så gapar jag och sväljer ändå:)

    Ser fram emot det boys and girls:)
  • Hotelliggaren
    1 Lola Montez skrev 2021-12-08 16:02:03 följande:
    Ler, trodde det var känt vad jag gillar. En av mina stora passioner är sushi, sen tar jag mer än gärna ett glas prosecco med mangojuice till fördrink;)

    Såklart fixar jag med så vi får en smarrig hallongrotta till kaffet :)

    Men skulle det bli så att det bara blir en hink med blandad kompott så gapar jag och sväljer ändå:)

    Ser fram emot det boys and girls:)
    haha, du är fan inte klok! Solig
  • Tecum
    Hotelliggaren skrev 2021-12-08 13:58:52 följande:

    Oj, vilket gensvar! Tur man är en hejare i fler än ett rum.... Drömmer Lite svårt med så spridda personligheter. Tobben vill naturligtvis ha fläskfile, helst en rejäl sån. O mkt sås.... Och Guldnovan är väl allätare efter vad läst sett i fototrådarna! Lola din hemlis, med dig vågar man inte chansa! Tukt och Tecumär klokheten själv och jag anar ett de helst näter vilt, men på ett civiliserat sätt då. Det här blir svårt...
    Jag tror det blir som mr Creosot ville ha det i The meaning of life: Hela menyn blandad i en hink, med äggen överst! Vi sköljer ner det med en tunna lager och bordeaux!
    Vågar vi avsluta med en liiiiten kaka? Tungan ute
    Tack för inbjudan, fläskfilé går bra för mig också! Men buffé i en hink är inte fel...
  • 1 Lola Montez
    Hotelliggaren skrev 2021-12-08 16:12:52 följande:

    haha, du är fan inte klok! 


    Mmm, dom brukar säga det :D

    Tar det som en komplimang ;)
  • flygrl
    Pinnen2 skrev 2021-11-22 10:00:25 följande:
    Vem hade du velat träffa från familjeliv?
    Hade gärna träffat tex Flygrl, StudierKemi och Kråkungen.

    Verkar vara empatiska kvinnor som har förståelse för män som är ensamma och lite utanför.
    Oj, det här hade jag missat men tack för dina vänliga ord.

    Och visst finns det en plats i mitt hjärta för dom som är ensamma och lite utanför. Tro mig, jag vet att livet inte alltid är enkelt.
  • flygrl
    Pinnen2 skrev 2021-11-22 10:00:25 följande:
    Vem hade du velat träffa från familjeliv?
    Hade gärna träffat tex Flygrl, StudierKemi och Kråkungen.

    Verkar vara empatiska kvinnor som har förståelse för män som är ensamma och lite utanför.
    Oj, det här hade jag missat men tack för dina vänliga ord.

    Och visst finns det en plats i mitt hjärta för dom som är ensamma och lite utanför. Tro mig, jag vet att livet inte alltid är enkelt.
    Pinnen2 skrev 2021-11-22 10:00:25 följande:
    Vem hade du velat träffa från familjeliv?
    Hade gärna träffat tex Flygrl, StudierKemi och Kråkungen.

    Verkar vara empatiska kvinnor som har förståelse för män som är ensamma och lite utanför.
    Lägger till en kram till dig med. <3 Antar att jag diskuterat med dig nån gång men att du då vart anonym vilket är helt ok.

    Allt gott från flygrl
  • flygrl
    SweeneyToad skrev 2021-11-19 22:03:23 följande:

    Jag vill träffa flygirl. 


    Tack, Sweeney, du är alltid så vänlig mot mig.
    Tom Araya skrev 2021-11-20 13:52:01 följande:

    Mycket trevlig och smart tjej.


    Fast jag är troende?

    (Gillar dig med Tom!)
    Anonym (ordjonglörer) skrev 2021-11-20 22:18:49 följande:

    Finns en hel del här som väckt min nyfikenhet där jag skulle vilja vet hur de var bakom sina nic. Även några jag retat ihjäl mig på hade jag gärna velat se i egen hög person.

    Pentra -  hade varit kul att snacka new age med och be om hälsotips;=)

    Flygrrl  och ENONYMOUS - Hatten av!!!

    JRockyRacoon - Helnatt med filosofiska samtal och personlig utveckling.

    New Dawn och Anton Chigurh -  vore nog historiskt att dela måltid och få sex och samlevnadscoachning med.

    Tecum - en nog frisk släkt av klassisk god manlighet

    Mongoliet - som jag inte sett här på länge, men herregud vilken utmaning!

    Reptilhjärna - samma som ovan

    Kaffedraken och Pelle - Hade bjudit dem på min tjejmiddag utan tvekan!

    Sextiotalist - för att höja temperaturen på släktmiddagen

    Gaskarl och Underhill - Så sköna och pålitliga

    kommer säkert på fler inom kort


    Tack för det!
Svar på tråden Vem hade du velat träffa från familjeliv?