• Mam2ma
    Äldre 24 Nov 13:33
    8816 visningar
    7 svar
    7
    8816

    vi med barn födda i Oktober 2011

    Hej!

    Idag blir min lilla plutt 4 veckor, Charlie föddes den 27 oktober på SöS med planeratsnitt.
    Charlie e mitt andra barn, min äldsta heter Felix och är född nov 2007!

    Vill gärna komma i kontakt med andra mammor som har barn födda i oktober och diskutera allt mellan himmel o jord, eller kanske mesta om våra små..     

  • Svar på tråden vi med barn födda i Oktober 2011
  • Blivan­de tvåbar­ns mamma
    Äldre 24 Nov 14:55
    #1

    Hej hej! Min andra son, Isak föddes på Västerås sjukhus den 17 oktober tre dagar efter beräknat :) vart bor du?

  • Blivan­de tvåbar­ns mamma
    Äldre 24 Nov 14:56
    #2

    Just ja, min äldsta kille föddes i september 2009 :)

  • Mam2ma
    Äldre 28 Nov 09:23
    #3

    Jag bor i sthlm, eller rättere sagt Värmdö. Har bott hela mitt liv här..
    Bor du i Västerås eller? 

  • Blivan­de tvåbar­ns mamma
    Äldre 28 Nov 10:05
    #4

    Jag bor 2 mil ca utanför, men brukar åka till Västerås. Min äldsta kille heter Jonathan.

  • Mam2ma
    Äldre 28 Nov 11:36
    #5

    Får jag fråga hur din äldsta är nu när det kommit ett syskon..
    Min stora son kan stundtals vara så snäll, hjälpsam och extremt gullig.. För att sen förvandlas till ett kaxigt, bråkande och skrikande monster.. Men sin lillebror absolut avgudar han.. Men jag står nog inte högt på listan alla stunder.. 

  • Blivan­de tvåbar­ns mamma
    Äldre 28 Nov 16:50
    #6

    Han avgudar också sin lillebror, han kanske är så liten än och inte förstår riktigt men han visar ingen aggressivitet mot honom och det är skönt. Trodde att han skulle sätta sig och ställa sig på honom för han hade/har kommit in i en period nu där han bara gör sånt. Står inte heller högt på listan ibland..

  • Äldre 11 Jun 13:43
    #7

    Hej hoppar in här

Svar på tråden vi med barn födda i Oktober 2011