Min svärmor var så j*vla elak mot mig så att jag bajsade på mig
Jag är en tjej som är väldigt, väldigt blyg av mig. Jag vågar liksom aldrig prata med någon, utan den andre i konversationen måste alltid ta första steget. Jag är livrädd för mina svärföräldrar och vågar aldrig stå på mig, vad det än nu gäller. Jag får alltid hjärtat i halsgropen när svärmor börjar prata med mig och liksom darrar på rösten.
Jag lidet dessutom av en form utav inkontinens som många andra kvinnor. Problemet är bara att jag brukar läcka lite när jag blir nervös, framförallt i samband när jag känner mig obekväm av att tala inför folk eller när någon gör mig illa till mods.
Idag hade svärmor och jag bestämt att vi skulle åka in till stan för att shoppa och fika. Jag såg en så himla fin klänning i en affär och kände lite försiktigt på den och blev helt varm inombords. Jag är ganska överviktig, och min svärmor säger rätt högt och ogenerat: Men kära XXX, den där får du ju inte på dig, du har ju storlek 50!!!
Jag kände hur alla runtomkring mig stirrade på mig och det blev helt tyst. Jag blev illamående och jag kände hur det kom några droppar. Vad som skrämde mig var att det bara inte kom några droppar urin, utan att jag högt och tydligt pruttar och att jag känner att det börjar rinna därbak!
Min svärmor stirrar på mig och blir högröd i ansiktet, medan jag bara känner att jag vill springa därifrån!
Vilket jag gjorde...
Väl hemma ser jag när jag kommer in på toaletten att jag mycket riktigt har - bajsat på mig
Vad ska jag göra?
Vad ska jag säga till svärmor?
Min sambo är bortrest nu och jag kan inte tala om detta för någon...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-02 16:10
Min svärmor ringde mig nyss. Hon tyckte det som hände igår var jättepinsamt. Hon sa att hon sa det där med storleken för att motivera mig för att gå ned i vikt. Jag kunde inte säga ett ord till henne i telefonen. Jag började gråta lite tyst, och sedan la hon på. Jag vet inte vad jag ska göra. Min sambo kommer hem ikväll och jag ska prata med honom om händelsen.