Inlägg från: PruttPottan |Visa alla inlägg
  • PruttPottan

Att sova i en smutsig säng..

Anonym (blä) skrev 2011-12-09 13:32:10 följande:
    Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 
    Så om man har barn och samsover bör man byta sängkläder varje kväll? För annars finns ju risk att man fått en kissflaga i sängen..

Äta i sängen är tabu om det inte är nudlar men aldrig nåt smuligt *ryser*
    Fattar inte varför man ska äta chips öht när det finns cheddarpopcorn.

Ett tips TS, börja sova i din egen säng ist för alla andras så slipper du fundera på sådana här jobbiga saker =)
    ADHD-Bipolär-Borderline- Mamma till en Solstråle
  • PruttPottan
    Anonym (hallå!) skrev 2011-12-10 05:42:23 följande:
    Så barnen/et har inte blöja på??? för kisset hamnar väl ändå däri..... inte på lakanet såvida man inte låter blöjan bli överdränkt så det börjar läcka. Är barnen stora nog att vara utan blöja bör de ju inte heller kissa ner och OM de kissar ner... inte fasen sover jag i det iaf, blött, vått, kallt, stinkigt.. ööörk!  
    Likadant gäller iaf för mig om man har sex o möget kommer på lakanen.. inte sjutton ligger jag där o ska sova med tex spermier och annat kladd som tex svett o annat vått nedgrisat i sängen och liksom.. åååh, vad underbart nu ska jag sova... HU NÄ!!! 
    Hade barnet sovit utan blöja hade det varit tal om allt annat än kissflagor.

Aldrig hört talas om att det kan läcka både det ena och det andra?

Jag ställer iaf inte klockan varannan timme på natten för att kolla blöjan. Och min son är frisk så hans kisslukt vaknar man inte av de få gånger det går igenom men risken finns ju.

Jag har inte sex så spermier behöver jag inte oroa mig för.
    ADHD-Bipolär-Borderline- Mamma till en Solstråle
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..