Inlägg från: Anonym (finns värre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (finns värre)

Att sova i en smutsig säng..

Mammatill2tjejer skrev 2011-12-11 13:09:30 följande:

Jag menar - hur romantiskt är det att när man har pippat klart plötsligt säga; "Nej, älskling, nu får vi kliva ur sängen och byta lakan".

Ja, fast det finns de som är snäppet värre också...=) Har en kompis som absolut måste duscha efter varje gång han har haft sex. Så har han sex med sin tjej tre ggr på en kväll så måste han duscha tre gånger också (även om det är mitt i natten)....Jag skulle nog ta det som en förolämpning om min sambo gjorde så...
  • Anonym (finns värre)
    Anonym skrev 2011-12-12 19:09:24 följande:
    Men hellre det än en kille jag vet. Han är vuxen man men när han runkar så sprutar han helt rakt ut på lakanet och tar inte reda på det- Detta om och om igen och jag tror det dröjer läääänge mellan gångerna han byter lakan. Eller förresten det gör han inte. Hans mamma kommer dit och byter åt honom en gång om året kanske
    *kräks*
    Det var faktiskt äckligt....
    Anonym (hallå!) skrev 2011-12-13 08:59:25 följande:
    så gör vi... här hemma. skulle nog dö långsamt inombords om vi INTe gjorde så. Tycker det är heläckligt om man har sex och sedan sover på de lakanen eller struntar i att varken tvätta av sig eller duscha... nä HU!!
    Ja men om ni båda känner så då är det ju bara å duscha på!
  • Anonym (finns värre)

Varför måste man det?

Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..