• Majken03

    Plussade precis nyss, sambon borta med jobb, ska jag berätta över telefon eller vänta tills han kommer hem?

    Plussade precis nyss, när jag kom hem från jobbet. Vi har försökt ett tag så det är inget oväntat. Men min sambo är borta med jobbet, han kommer hem imorgon. Ska jag berätta det över telefonen idag eller vänta tills han kommer hem imorgon?

  • Svar på tråden Plussade precis nyss, sambon borta med jobb, ska jag berätta över telefon eller vänta tills han kommer hem?
  • Majken03

    Kanske är det bästa! Vill ju skrika ut nyheten nu :). Började misstänka det i söndags då jag mådde jätte illa, Likadant igår kväll. Trodde att det var vinterkräksjukan först, men sen tänkte jag att det var ett tag sen mensen kom :)

  • Blablabla

    bild på testet, min sambo skulle ej uppskatta det! Fixa en middag när han kommer hem

  • irruz

    hade du velat att han ringde o berättade, eller hade du velat att han väntade...?! jag hade berättat på en gång :) grattis till plusset!! {#emotions_dlg.flower}

  • Majken03

    Tack för era tankar! Jag hade ju såklart viljat att han skulle ringt mig om det hade varit nåt såhär stort som han hade fått reda på. Jag har inte sagt det till honom, vill se hans reaktion när jag berättar det :). Har umgåtts hela kvällen med en tjejkompis och inte berättat nåt för henne heller. Så nu ska jag bara fundera ut hur jag ska berätta det för honom imorgon!

    Tack så mkt förresten för era gratulationer :)!

  • Lajkie

    Grattis!
    Köp en liten kopp eller nåt som det står Pappa på eller en body och lägg på hans tallrik

  • Majken03

    Hmm, kanske går på idén med en mugg/kopp som det står pappa på :). Det måste man ju kunna köpa på Gallerix eller nån sån affär på vägen hem från jobbet imorgon! SÅ spännande att se hans reaktion!

  • Sommar2

    När jag plussade var min man iväg och jobbade, men jag slängde mig på telefonen:) han skulle vara borta två veckor så länge kunde jag inte vänta, men han blev jätte glad :)

  • Majken03

    Kunde inte hålla mig så på morgonen skickade jag ett mms med bilden på testet och skrev att han skulle bli pappa. Och självklart blev han jätte jätte gad :).

  • Eddies

    jag unde inte hålla mig de 2 timmar det var tills min sambo slutade jobbet så jag ringde han direkt :D

Svar på tråden Plussade precis nyss, sambon borta med jobb, ska jag berätta över telefon eller vänta tills han kommer hem?