Inlägg från: Pikku Enkeli |Visa alla inlägg
  • Pikku Enkeli

Stora bröst!!!

Tack gode gud att det finns folk som vet hur det är att leva med stor byst! Jag får också ofta höra "men du ska inte gnälla, du som har stora bröst". Jag HATAR att få höra det! Jag har ont i nacke och axlar och kan nästintill aldrig hitta en sexig bh och matchande trosa..

Har 75F och 80E på mina bh:ar vilket kanske inte är gigantiskt, men nog väger de en del. Annars skulle jag inte ha så ont i nacken. Nu har jag faktiskt fått tag på en bh som sitter som klippt och skuren SAMT att jag känner mig sexig i den! Yipee!

Jag vet inte heller varför jag skriver här, men det är så skönt att få skriva av sig till nån som fattar vad det handlar om. Inte nån som ger en kommentar a lá: "men säkert att du skulle vilja ha mina små bröst istället". Nä har jag sagt det eller? Jag vill bara slippa ryggont...

• Pikku Enkeli

Substance:

De med silicon behöver inte bh på samma sätt, så de har nog inte det problemet.. Man själv behöver ju för stöd. De har mest för att va sexiga o då går det kanske med lite mindre storlek på bh'n eftersom brösten inte rör sig särskilt. Jag skulle kunna ha mindre storlek på vissa om brösten var still, men så ser inte verkliugheten ut.. tyvärr..

• Pikku Enkeli

Jag tror att många med stor byst gillar brösten, samtidigt som man ogillar dom.. Eller det är ju inte brösten man ogillar i sig. Det är besvären de för med sig som är jobbiga. Att inte kunna hitta bh'ar och att man lätt får ont i nacke och rygg.. Vill oxå gå in på H&M och köpa en sexig korsett för 200kr, inte beställa en för 2000kr..

• Pikku Enkeli

CaroThomas:
    Nja du läste nog inte mitt inlägg ordentligt, eftersom du inte förstått vad det stod. Många gillar dem skrev jag, inte ALLA.. Ganska stor skillnad tycker jag..

Svar på tråden Stora bröst!!!