• Boothwalker

    Fota låten

    Här är tråden där vi tolkar låtar i bilder. =)

    Såhär går det till:
    En låt bestäms och sen är det bara att slänga in ditt bidrag
    Du får tolka vilken textrad du vill i låten om inte den som bestämt låt säger nåt annat,
    DU ska ha tagit bilden själv. Och allt material i bilden ska vara ditt om du redigerar.
    Den som vinner omgången bestämmer temat till nästa låt.
    Vill man kan man istället för att bestämma låt säga kategori eller artist typ. Då är det låttitel eller huvudbudskapet i refrängen som gäller.

    Jag som TS startar omröstningar om jag inte säger annat.
    Demokrati råder i tråden men om diskussioner uppstår bestämmer TS.
    Var snäll och trevlig och kom ihåg att det är en lek. =)


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Svar på tråden Fota låten
  • SabiinaA

    Denna tråden kan vara rolig =) Måste man isåfall vara med i varje tävling eller säger man till när man är med?

  • Scream2

    Åkej, jag anmäler mig! Men vi kanske ska ha lite extra tid nu i julstressen?

  • Boothwalker
    SabiinaA skrev 2011-12-19 22:40:30 följande:
    Denna tråden kan vara rolig =) Måste man isåfall vara med i varje tävling eller säger man till när man är med?
    Var med på de låtar du vill =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Boothwalker
    Scream2 skrev 2011-12-19 22:40:36 följande:
    Åkej, jag anmäler mig! Men vi kanske ska ha lite extra tid nu i julstressen?
    Nä stressa ska vi inte
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Boothwalker

    Vad tror ni om tema Julsånger?


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • SabiinaA

    Okej, men då hänger jag nog på i de tävlingar jag kan =) 
     

  • Boothwalker
    SabiinaA skrev 2011-12-19 22:43:07 följande:
    Okej, men då hänger jag nog på i de tävlingar jag kan =) 
    Gört =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Scream2
    Boothwalker skrev 2011-12-19 22:42:31 följande:
    Vad tror ni om tema Julsånger?

    Amen det blir väl bra? Ska var och en välja en egen julsång då eller ska du välja en? (läste TS men förstod nog inte riktigt, var nu TYDLIG BW!!!! )
  • SabiinaA
    Boothwalker skrev 2011-12-19 22:42:31 följande:
    Vad tror ni om tema Julsånger?
    Julsånger blir ju kanon nu =) Någon speciell låt?
Svar på tråden Fota låten