• Äldre 21 Dec 15:42
    1191 visningar
    4 svar
    4
    1191

    Min dotter tyckte att toastolen var ett bra badkar! Livet med tvillingar är minst sakt spännande

    Ja, livet med tvillingar är annat än tråkigt. Mina två busungar är 19månader och undersöker ALLT i huset. Så medans jag höll på att fixa i badrummet passade min dotter på att undersöka wc stolen lite extra att brosan var snabb att hänga på. Man vänder pannkakor, städar och har ögonen i nacken.

  • Svar på tråden Min dotter tyckte att toastolen var ett bra badkar! Livet med tvillingar är minst sakt spännande
  • enavmi­g
    Äldre 21 Dec 21:30
    #1

    Låter som att du har fullt upp med kärt besvär :)

  • Äldre 21 Dec 21:37
    #2

    Skruttpruttar!

  • Äldre 22 Dec 11:54
    #3

    Haha. igår undersökte mina 11 månaders också toaletten. martin stod och plaskade i den när jag bytte blöjan på mattias.. fick bli en ordentlig tvätt efter det ;)

  • Flätad
    Äldre 22 Dec 12:16
    #4

    Haha Det minns jag att min dotter också gjorde när hon var liten Det var så tyst så jag kallade på henne (var i köket) och fick till svar att hon kommer när hon tvättat klart håret Då hade hon tagit tvål i håret och doppat hela huvudet ner för att skölja bort det

Svar på tråden Min dotter tyckte att toastolen var ett bra badkar! Livet med tvillingar är minst sakt spännande