• Äldre 2 Jan 15:45
    1403 visningar
    5 svar
    5
    1403

    Vi som längtar till barn nr 2 =D

    Jag läängtar till att bli gravid med bäbis nr 2...
    Va och tittade på barn kläder till min son (8 månader), å jag kunde bara inte låta  bli att titta på nyfödd bäbis kläder. såå söta!!!

    Vi planerar att få barn på vårhalvåret 2013.....
    Å jag lääängtar att få känna att nått växer i magen....

    Någon mer som har planer på att bli gravid i år?? å föda vårhalvåret???

  • Svar på tråden Vi som längtar till barn nr 2 =D
  • Pinkfl­ower88­0
    Äldre 2 Jan 23:05
    #1

    Ja, vi planerade så först. Maj 2013. Men sen blev det inte så, blir juni 2012 istället. :) Har en dotter på 8 månader, så blir 13 månader istället för två år. Är dålig på att planera... :)

  • Äldre 9 Jan 16:16
    #2

    haha okok... vi planerar väll att få barn runt vårkanten 2013... men man vet ju inte =) kanske blir svårare denna gång.

  • Äldre 2 Aug 18:51
    #3

    Hej hopp.
    Min kille å jag pratar om att bli gravida om ett halv år, år ungefär. Så nån stans under 2013. Längtar såååå mkt tills den dagen kommer. Jag har en dotter på 3 år sen innan. Och hon är hos sin pappa varannan helg.

  • Äldre 6 Aug 18:55
    #4

    Jag född -85 längtar nu så hemskt mycket efter barn. Många runt om mig som får och många som redan fått. Min sambo är lite skraj och tycker att det känns lite jobbigt, men han är född -73 så blir 40 2013 jag tycker att det är dax vi har varit tillsammans i 8 år. Han har blivit lite bekväm, men nu har vi tillsammans beslutat att börja försöka.
    ska ha äl ca 17-18/8 så hoppas att det ska hända saker som får magen att växa =)
    häpp

  • Äldre 6 Aug 20:56
    #5

    Å låter ju underbart. Hoppas det tar sig. All lycka

Svar på tråden Vi som längtar till barn nr 2 =D