• skånebo

    Tips på tvillingsulky mottages:)

    Letar efter en smidig sulky  som är tänkt ska användas i stan. Vill att den ska vara smal el på längden. De flesta vagnar jag hittar är minst 75 cm breda, men det måste väl finnas smalare vagnar än så? Alla tips mottages:)

  • Svar på tråden Tips på tvillingsulky mottages:)
  • tvåärbättre

    Vi köpte två enkla sulkys, och har varit hur nöjda som helst med det. Skönt att ha en enkelvagn när man ska dela på dem, och smidigt att ta med på resa, när man vill gå i affärer etc. Finns spännen att köpa för att fästa ihop dem också. Fast om du vill använda sulkyn till vardags är det nog inte det smidigaste såklart...

  • 3 barns mamma

    Acta graco har en sulky där ena sitter framför den andra.. Ska köpa en nu och hoppas på att den är så bra som jag tror :)

  • martenanna
    3 barns mamma skrev 2012-01-24 00:26:58 följande:
    Acta graco har en sulky där ena sitter framför den andra.. Ska köpa en nu och hoppas på att den är så bra som jag tror :)
    Jag har haft en sån' till mina tvillingar och gillade den inte speciellt. Barnet som sitter i baksätet ser ingenting och blir lätt "tjurigt". Det barnet som sitter längst fram hamnar väldigt låååångt fram. Det är väl en smaksak men jag köpte en paraplysulky från babyproffsen, tvillingvarianten och har varit nöjd med den. Tycker att den har varit smidig i affärer, på semestrar osv. Lycka till med sulkyköp!
     
  • strojes

    Vi köpte en phil&teds e3 singelvagn med syskonsits som smidig vagns när de blev lite större och gick själva ibland. Den har använts mycket! Så smidigt att köra en singlevagn efter en stor och tung tvillingvagn.

  • Sommar08

    Vi köpte en brio race äldre modell och en Emmaljunga även den äldre Modell då satt en i och en kunde stå bakom :) perfekt på typ grönalund eller liknande när Man verkligen ville ta lite plats ;) och när Jag var själv Tog jag race vagnen två i och en bakom Och en i handen ;) snacka om att man blir på hittig ;) vi har även fyra sulkys från baby proffsen med två tvilling adapptrar så när Vi hade en extra hjälp så kunde vi kolla isär Dom och när Vi var själva satte vi i hop dom Smidigt på resor mm ... Lycka till !

  • JBack

    BabyJogger City Select, så kan du välja hur du vill använda den, som tvillingvagn eller singelvagn, vända mot eller framåt.

    Kanske lite dyr men om du blir tvungen att köpa nytt gör det, du kommer garanterat bli nöjd. Vi fick tillbaka vårt liv när vi fick vår vagn levererad i juni -10 efter fyra månader med en apstor EL-vagn.

    Våra tjejer är stora (dryga 2 år, 14 kg och ca 90-95cm) och de sitter fortfarande hur bra som helst i den. Trots tyngden så är vagnen otroligt lättkörd. 

Svar på tråden Tips på tvillingsulky mottages:)