Inlägg från: Hoppas 2012 |Visa alla inlägg
  • Hoppas 2012

I hopp om en liten 2012

TessTessan skrev 2012-02-22 08:09:44 följande:
    Halloj brudar. Här va det tyst. Hur går det för alla å hur mår ni? Själv är jag genom förkyld å har äl när som helst kanske??? Så vi myser på så mycket vi orkar nu när vi är förkylda hela familjen.
    elsaodexter skrev 2012-02-22 08:15:07 följande:
    Hej! Trodde verkligen det skulle bli ett plus denna månad, haft konstig molande känsla i nedre del av magen och fick en liten lätt röd/brun blödning/flytning i fredags, bim hade jag i måndags 20/2 och min mens är alltid punktlig och har aldrig blödningar innan mens, så tyckte det hela var konstigt :/ nu har jag som min mena brukar var, hemsk!! :/
    Hej hej på er,

Fick mens på bim+1 denna gången och det är tungt då jag verkligen trodde på denna månaden men men. Inte känt stress eller tänkt på det så mycket o ändå blir det minus månad efter månad så vet hur du känner dig. Så jäkla trist!
    Förkylning här också...

Hoppas du och familjen mår bättre snart Tess och Elsa, vi får försöka orka ta nya tag!
  • Hoppas 2012
    Erics mamma skrev 2012-02-27 20:02:23 följande:
    Sex varannan dag är mest kring äl. annars blir det väl ca 2ggr/v. Hur lägger ni själva upp det?
    Vi har oftast sex varannan dag hur eller hur men oftast blir det mkt runt just ÄL dagarna men jag tror inte det är bra heller, att man kör på varje dag. Vi kör denna månaden när vi vill, försöker ha roligt! Kommer inte köra så intensivt runt ÄL som vi gjort innan.
  • Hoppas 2012
    TessTessan skrev 2012-04-02 08:51:58 följande:
    Här kom tanten imorse 1-2 dar förtidigt! Jävla skit tant! Orkar snart inte mer. Känns lite som jag vill ge upp nu, nu har vi kämpat i 1 år. Usch blir så less :(
    Fy fan, nej nej!
  • Hoppas 2012

Hej hej,

Såhär har vi haft sex denna månaden, hoppas vi täck upp bra :)
    Dag 8, 11, 13, 15, 17, 19, 20, 22 (igår) haha ja det är väl bara att fortsätta.

• Hoppas 2012

Jaha..blev just väldigt ledsen.

De senaste 7 månaderna har jag fått spottings/bruna flytningar på bim-4/-3 som sen utvecklats till mens. Har ju haft en bra känsla denna månaden tills för ett par dagar sedan då det bara försvann och vad händer idag?! Brun flytning när jag var på toa...bara vet att det är kört...

Hör ingen annan som har sånt brunt o får plus....fy fan

• Hoppas 2012
    Jiie skrev 2012-04-17 15:48:15 följande:
    Jag fick rosabrunt sen plus!
    Jasså..? Vilken dag efter ÄL vs innan bim kom det?
    Hade du haft det innan?
  • Hoppas 2012
    Jiie skrev 2012-04-17 19:52:55 följande:
    Fick någon dag efter BIM men tror äl va lite senare än vanligt...
    Ok :)
    Jag har ju det 5 - 6 dagar innan så :(
Svar på tråden I hopp om en liten 2012