Inlägg från: Grenadjären |Visa alla inlägg
  • Grenadjären

Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!

Ikväll blir det en smarrig pastasallad med knaperstekt bacon i med tomater, purjo och gurka. Kankse lite vitlöksbröd till det och cola light

• Grenadjären

Och med den goda olivoljan från Karpathos så klart

• Grenadjären

Kajsan

det är fubbigt!! Grekkäk som är gottaste gottast ju!!!

• Grenadjären

Och sen blev det Örnen på TV med kaffe och en mazarin...eller???? Var det två mazariner? Nääää tänk...jag kommer inte ihåg! Gott var det i alla fall!

• Grenadjären

Ikväll blir det tagliatelle och min hemgjorda köttfärssås...

• Grenadjären

Ibland är det bara hur gott som helst med köttfärssås och spaghetti. Gärna lite extra sting på köttfärsen med vitlök och starka kryddor!

• Grenadjären

Jaha, de kommande dagarna blir det nog inte så mycket middag för min del...*snyft*
    Ska till käkkirurgen i morgon och operera bort visdomstand nr 2 i underkäken. Skönt dock att det inte blir några fler sådana operationer efter den här.

• Grenadjären

Kassio

Detta var gudskelov sista gången jag opererar bort en tand. Iof gick det smidigt och snabbt och jag har knappt ont efteråt, men det är deprimerande tycker jag att inte kunna unna sig den där smarriga biffen på fredagkvällen med ett glas vin till.
    Soppor...nja får väl bli det. Har faktist lyckats få i mig ett par våfflor nu...med sylt och grädde, lite småmosat.

• Grenadjären

Slemmingt pulvermos och mosad varmkorv

• Grenadjären

Jadu Ankmor...

Det är precis lika fantasilöst gott som det låter!
    Men kan inte tugga ordentligt än.. om en vecka kanske. Tog bort visdomstand i torsdags...

Svar på tråden Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!