• PikkuMyy

    J***a Alladin!

    F*n f*n f*n....! Har en alladinask (bland en massa annat gott) kvar sen julen. Den ligger i en kökslåda o låter...Jag går närmare, tänker va konstigt hur kan en chokladask låta, det kan inte stämma??? Lyssnar närmare o hör det allt tydligare ju närmare jag kommer...Öppnar lådan, tar upp asken, lyfter på locket och märker, till mi stora fasa, att det finns en hel massa kvar av mina favoriter....ÅÅÅÅÅ nej!!!!!!! O nu hörs det tydligare högre...ät...nånting?...ät mig...? JO, ät mig ät mig ät mig ÄÄÄÄÄÄT MIIIIG!    VA I H*E?! (Ursäkta alla svordomar, är en helt normal och civiliserad person när jag inte kämpar mot choklad)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 23:05
    Inte särskilt förenligt med en diet på måltidsersättningar o sånt...

  • Svar på tråden J***a Alladin!
  • PikkuMyy

    Och om nån undrar, nej jag tog ingen, stängde locket o lådan o satte i öronproppar,får se om det hjälper Glad

  • Alvi

    Tips: Be en läkare skriva ett intyg på att ditt barn som du ammar är mjjölkallergiskt. Ammar du inte kan du låtsas att du gör det. Har du inga barn kan du låtsas det med. Jag har inte ätit choklad på flera månader, mjölkallergidieten RULES!

  • PikkuMyy
    Alvi skrev 2012-01-16 23:09:03 följande:
    Tips: Be en läkare skriva ett intyg på att ditt barn som du ammar är mjjölkallergiskt. Ammar du inte kan du låtsas att du gör det. Har du inga barn kan du låtsas det med. Jag har inte ätit choklad på flera månader, mjölkallergidieten RULES!
    oj, det låter ju bra att det funkar för dig,men jag tror att mitt begär är för starkt för att jag ska kunna lura mig själv till att tro att jag inte tål choklad. =)
  • vetvadjagvill

    därför ska man se till att man bjuder bort allt godis till vänner och släktingar och barnen så man själv slipper bli lockad.

    bästa sättet att avstå är att inte ha något hemma.

        

Svar på tråden J***a Alladin!