• MattiasFru

Transa - skall jag berätta?

Oj, det är ju jättesvårt. Samtidigt som jag nog hade blivit chockad och inte riktigt kunnat greppa att min man skulle vilja klä upp sig i kvinnokläder, så skulle jag inte heller vilja att han kände att han inte kunde dela allt med mig. Att han ska vara rädd för att jag inte skulle älska honom. Så jag skulle vilja att han berättade, även om det skulle kännas väldigt konstigt. Men jag gillar saker i sängen som han inte är helt bekväm med och han älskar mig ändå fastän att han tycker att jag är lite "twistad"

• MattiasFru
    Schnitzel skrev 2012-01-17 22:59:23 följande:
    Vetu vad du gör, när ni vinat nån kväll och ska "get it on" så börja skojja till det lite med att ta nått av hennes sexiga plagg dra på dig den. Typ nått sexigt nattlinne, nu är inte jag transa men jag kan ta min frus bh när vi ska hänga tvätt och sätta på mig den och tönta mig lite omoget. Hur töntigt det än är, så är det ett billigt och smärtfritt sätt att se hennes reaktion. Gillar? Gillar inte? Du kanske får veta.
    Fast jag kan inte påstå att jag skulle gilla att min man var transa, men jag skulle vilja att han berättar ändå
Svar på tråden Transa - skall jag berätta?