FAS3.
Någon mer som snart går in i Fas3 och vill diskutera detta vidare? Tankar, funderingar, RÄTTIGHETER...
Kanske veta att man inte är ensam i denna hopplösa situation...
Hör av er!!
Någon mer som snart går in i Fas3 och vill diskutera detta vidare? Tankar, funderingar, RÄTTIGHETER...
Kanske veta att man inte är ensam i denna hopplösa situation...
Hör av er!!
punkt slut.
Förlåt, men jag tror du och jag är överrens, jag tycker också att det låter helt fördjävligt att du inte kan ta ut dina semesterdagar men yimby verkar ifrågasätta hela idén om att vara ute på en arbetsplast och jag kan i alla fall inte komma på någon bättre grej. Sen så skrev jag ju att jag precis som du tycker att reglerna är helt fel, att man får för lite betalt och det du skriver är ju inte klokt, semester är ju något man redan arbetat in menar jag, det är ju helt galet att det inte går och ta ut. Jag skulle ta det vidare precis du verkar ha bestämt dig att göra. Lycka till.
Ja, det är ju ingenting annat än ren bestraffning för det är ju till exakt samma typ av ideella föreningar man skickar ut folk till som har dömts till samhällstjänst. Dock innebär ju samhällstjänst ganska korta straff på 30 dagar, som längst så jag kan ju inte tolka det hela på något annat sätt än att man från samhällets sida ska betrakta arbetslöshet som ett betydligt grövre brott än misshandel, rattfylleri, narkotikabrott etc.