• Kya

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

M C skrev 2012-01-20 19:14:56 följande:
    Det är så infantilt att jag blir matt. Skaffa er ett jobb och gör er önskvärda av samhället säger jag till den sk hackern - men nog finns det bättre epitet där. Idiot är ett, slöfock är ett annat. Men det bästa jag kan komma på är "mamasboy" eftersom de förmodligen bor hemma och låter mamma tvätta skitkalsongerna.
    Moget.
    Verkligen. 
    Du har tyvärr alldeles rätt. det är så de flesta medlemmarna på flashback ser ut. jag blev inte ett dugg förvånad när jag såg att hackaren är medlem där.
    jag tror han skulle ha större nytta av att klämma sina finnar och gå ut i verkligheten ist.
    Om en svart katt korsar din väg betyder det att katten är på väg någonstans.
  • Kya
    Arcitect skrev 2012-01-22 14:23:33 följande:
    ctrl+f (find) skriver in din mejladress och söker..
    finns det inga virus på den sidan? en annan startade en omröstningstråd om  ens mejl fanns på tinypaste och måste i den tråden började varna för virus på en gång.
  • Kya
    Arcitect skrev 2012-01-25 16:02:35 följande:
    postades idag på flashback:
    Idag, 15:24 #1Medlem  
    Reg: May 2010
    Har lyckats få ut en ny lista på mail/användare/passord-hash
    Lägger upp den senare - men jag fortfarande problem att tolka passorden (tror jag har fått ut omräkningsformeln men den verkar bara funka åt ett håll)
    åh, det där var ju grejt.... man tycker ju att FL borde ha hunnit göra något åt det nu, tex stänga ner alla gamla trådar och börja om från scratch. det skulle lösa alla problem.
    men, det förlorar väl FL på.
    jag själv har inget skrivet här som jag inte kan stå för, inget privat. men jag känner helt klart med de som inte har varit lika medvetna som jag...
Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt