• Syster

    Mödravård i Stockholm

    Hej!

    I september 2011 så föddes vår fina dotter. Hon dog i magen i v 28 och allt blev förfärligt sorgligt. Vi saknar henne väldigt. Vi har nyss fått veta att vi är gravida igen, vilket gör oss hemskt glada och lite rädda. Men jag skulle behöva lite hjälp. Det är nämligen så att vi var missnöjda med vår tidigare mödravård och barnmorska och vill nu hitta nåt ställe som är bra, stadigt och tryggt. Vi skulle bli hemskt glada om det var nån som har tips på bra mödravård i södra Stockholm (Södermalm och söder om Söder) som kan ta hand om förväntasfulla, oroliga och i emellanåt lite ledsna föräldrar.

    Tack!

  • Svar på tråden Mödravård i Stockholm
  • stina76

    Jag tyckte om min bm. Lena Wollin på Ekens på Söder.

  • Makrame

    Beklagar också.. Jag var väldigt nöjd med mamma mia på söder! Rekommenderas varmt!

  • ticktack46

    Beklagar er förlust, vet hur viktigt det är med stabil och trygg mödravård när man väntar syskon till sitt förlorade barn. Jag ställde också den frågan på FL när jag väntade mitt andra barn. Jag är evigt tacksam för den mamma som rekomendrade Ultra Gyn på Odenplan och deras spec mvc. BM Lisbeth är fantastisk. Hoppas du kommer i goda händer oavsett var det blir. Spec mvc skall alltid ta emot mammor med din bakgrund. Var kräsen i ditt val.

    Kram


    Mitt lilla hjärta, så Älskad och saknad
  • Lacey

    Jag går hos Eva tapper på Mama Mia söder. Hon är underbar. Mottagningen mysig och bra

Svar på tråden Mödravård i Stockholm