• Gormastorma

    Ja men hur svårt kan de va ?!?!?!?!?!...?

    När man va liten så frågade man chans. De va lätt!
    När man gick i småskolan så va det lapp-systemet som gällde. De va lätt!
    När man gick i gymnasiet så vart det bara. De va lätt!
    Men....VA HÄNDE HÄR?!?!?!?
    Hur gör man nu????

    Jag är singel och jag vet inte hur man ska hitta nått vettigt i denna djungel av dejtingsajter eller firmor! :-/
    Jaja...jag vet att jag inte ser ut som nån modell men DÄMIT!!! Jag är väl inte körd för det?
    Nu har jag ju inga barn och de verkar jag va ensam om i min ålder.... Vet dock inte om det beror på brist av brunstiga hannar

    Nåja.... Jag är inte den frustiga kvinnan som lägger mig på rygg och då blir jag helt av banan :-O Varför är de så?

    Nått råd om vart man hittar en bra karl??

  • Svar på tråden Ja men hur svårt kan de va ?!?!?!?!?!...?
  • Götalaborg

    Jag är i samma sits. Men vi får väl göra som våra föräldrar gjorde. Gå en kurs, ut i vimlet, tjata på våra vänner att tussa ihop oss med någon av deras vänner.

    Självförtroendet ökar inte heller direkt när det blir fel hela tiden.

  • Glädje58
    Gormastorma skrev 2012-01-26 14:42:36 följande:
    ...Nått råd om vart man hittar en bra karl??
    Jag såg en man i Brunnsparken härom dagen, han verkade bra Flört
  • Hobbe

    Jag känner igen din frustration...! Det vete sjutton vart man ska vända sig för att hitta sin Hobbelina. Hjärta Och visst var det bra mycket lättare när man var yngre! Nu är det ju inte bara problemet att man ska bli ihop med nån - dessutom måste man först hitta någon som överhuvudtaget är singel, sen ska det helst uppstå gnistror o härliga känslor också! Och det gör det ju inte bara för att någon råkar vara singel... Rynkar på näsan Det kanske slutar med att man får leta i Brunnsparken till slut... Kan ju finnas bra kvinnor där med!

    Lycka till allihopa! Solig

  • Paino
    Mickeee skrev 2012-02-28 23:17:15 följande:

    Man går ut i nattlivet och träffar nytt folk. Så svårt kan det väl inte vara...? =) 


    Om man är kvällstrött då...? Solig
    Jag vet många, med mig, som inte längre är pigga på krogen. Där är det ytligt, flamsigt och supa som gäller. Och med handen på hjärtat, där är man väl mest för att få knulla?
  • senast

    Jag är jätteblyg (när jag är nykter), jag träffade en tjej på en fest vid nyår som jag blev intresserad av
    lyckades slänga iväg några sms dagen efter även om det känns svårt för mig men nu andra dagen så vet jag inte alls vad jag ska skriva om..
    Såhär såg första konversationen ut:


    Jag: Hej, är allt bra idag? :)
    Hon: Tja, ja allt är bra! Bara lite trött, själv då? :)
    Jag: Härligt" :) jo trött jag med men annars är det bra! Vad händer då? :)
    Hon: Skönt :) Tittar på film. Själv? :)
    Jag: Vad är det för film då? :) Lyssnar på musik och försöker få lite jobb gjort men det går väl inge vidare^^
    Hon: Kollar på frozen :) Haha jasså varför inte? :/
    Jag: Okej bra film! :) Är så trött bara sen bor dom som jag vill anställa alldeles för långt bort.. Men det får nog räcka för idag :) Ska nog också se på film :)
    Hon: ja den är bra :) Vad jobbar du med då? :) Vad ska du se på? :)
    Jag: Har ett eget företag :) Tror det blir into the wild
    Hon: Jahaa okej! :) Mysigt ;)
    Jag: Ja men det vore mysigare med sällskap ;) Men katten får duga :)
    Hon: Ja det är sant :) Haha bättre än inget kanske ;)
    Jag: haha precis^^
    Hon: ja :)
    Jag: Godnatt :)
    Hon Godnatt, sov gott! Puss och kram! :)
    Jag: puss och kram :)

    Vet att det gick väldigt bra första konversationen men nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva längre, överanalyserar allt och vet inte vad :P Tacksam för tips :)

Svar på tråden Ja men hur svårt kan de va ?!?!?!?!?!...?