• kanske 4a

Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen

Här är en tråd för oss som äter Borago, Rosenrot, Apriforce, Bisolvon osv, eller använder andra sätt för att öka chansen att bli gravid. Här kan vi samla all information vi hittar om de olika metodera, ställa frågor och dela med oss av våra erfarenheter. Jag hoppas också att vi blir så många att vi kan föra lite statistik över de olika metoderna och resultaten av de. 

Välkomna hit!  

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-17 17:46
    Nu finns listan över preparat och metoder i en egen tråd.

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m64042469.html
  • Svar på tråden Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen
  • Skrutt 83

Kikar in i nya tråden och önskar er alla STORT lycka till och blåser lite gravidbaciller på er! Är själv stor förespråkare för borago eftersom det ligger en liten borago-bebis i min mage =)

Kram till er alla!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • kanske 4a
    Skrutt 83 skrev 2012-01-27 11:51:02 följande:

Kikar in i nya tråden och önskar er alla STORT lycka till och blåser lite gravidbaciller på er! Är själv stor förespråkare för borago eftersom det ligger en liten borago-bebis i min mage =)

Kram till er alla!

Tack för det! Vi får väl se om det blir fler än mig, annars får jag väl skriva min egen lista hehe. Du kan väl kika in ibland och svara på frågor om det kommer några.

kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Skrutt 83
    kanske 4a skrev 2012-01-27 12:00:51 följande:
    Tack för det! Vi får väl se om det blir fler än mig, annars får jag väl skriva min egen lista hehe. Du kan väl kika in ibland och svara på frågor om det kommer några.

kram!
    Självklart!! Bara att fråga på om det är något ni undrar!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • popcornplaya

Göra en bim lista kanske? Jag har i alla fall bim ca 11/2 beror lite på när äl inträffar. Har väldigt starkt idag men inte heeelt positivt än.

Kör ju borago och har ätit två om dagen sedan mensens första dag. Har haft väldig molvärk i flera dagar nu. Kanske beror på boragon :) vem vet.

• kanske 4a

Hej kul att vi har blivit några till. Jag har inte hunnit fixa något med tråden än. Klart vi ska göra en BIM-lista och så ska vi lägga in fakta om de olika produkterna. Jag fick äntligen mina Borago igår, dag 8, känns lite sent men. Jag tänker iaf ta 2 om dagen fram till äl, så kör jag väl igen nästa månad om det inte hjälper. Vi börjar väl med en BIM-lista här i tråden så får vi göra en separat om vi blir många. Skriv gärna in de fakta ni vet om produkterna så kan jag sätta ihop och lägga in i trådstarten sen. Skriv källor också så ingen blir sur över det :) Nu måste jag iväg på jobb igen, slutar 22 ikväll och jobbar fram till 16 i morgon. Sen ska jag fixa lite här :)

• kanske 4a
    {#emotions_dlg.flower}BIM-Lista{#emotions_dlg.flower}

Februari
    popcornplaya BIM 11/2,
    Kanske 4a  BIM 17/2, 7:e försöket, 1:a försöket Borago    
  • kanske 4a

Känn er fria att lägga till på och göra om BIM-listan. Jag vill inte vara någon "chef" här, det är vår tråd tillsammans.

Kram och hörs i morgon!  

• popcornplaya

Tror jag fick utslag på äl igår och idag hade jag världens ägglossningsflytningar så bim blir 9/2 istället för mig :) om du vill ändra för jag sitter med mobilen.

Är även 6:e försöket, 1:a med borago.

• kanske 4a
    {#emotions_dlg.flower}BIM-Lista{#emotions_dlg.flower}

Februari
    popcornplaya BIM 9/2, 6:e försöket, 1:a försöket Borago
    Kanske 4a BIM 17/2, 7:e försöket, 1:a försöket Borago
Svar på tråden Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen