• sossej

    någon mer som plussat i januari för första gången?

    någon som vill följas åt? vore jättekul
    vad har ni för "symtom"? hur länge har ni försökt, vad är ni mest rädda/oroliga för eller vad nu man mer kan hitta på :D

  • Svar på tråden någon mer som plussat i januari för första gången?
  • Marras

    hejhej... nyplussad! Första barnet.. försökte inte ens då jag inte skulle kunna bli med barn?! Vi skulle precis starta upp ett ivf försök Så det tog sej mot alla odds utan .. ja försök ;) 

    Mina symptom är
    SJUKT onda bröst som vuxit redan?! ( v 5 )  
    Molvärk, som mensvärk..känns som mensen ska komma när som helst =/ 
    Hungrig!
    Har magkatarrkänsla
    Svängigt humör
    Börjar bli lite illamående
    Hård i magen
    Täppt i näsan
    Finnar

    Dock har jag haft rosa flytningar i en veckas tid nu, lite lite.. men testen blir starkare, och digitala ökade från 1-2 till 2-3.. Ska träffa min gynläkare i veckan igen. Har ej skrivit in mej hos BM ännu..

    Själv då? Hur har du det ? =) 
     

  • sossej

    jag plussade i onsdags så får väl säga att jag är hyffsat nyplussad jag med :P
    jag vet inte vilken vecka jag är i men när jag tog ett digitaltest (i ons) så stod det 3+, alltså v 5+ så jag hoppas få lite svar på torsdag när jag ska till min läkare för koll.
    trodde inte heller att jag kunde få något så har inte heller direkt försökt, eftersom jag började redan tidigt förra sommaren att försöka. har sedan dess blivit opererad för cancer i ena äggstocken(så har bara en kvar, som ju verkar funka) så visste vi inte om det skulle gå alls... men när man ger upp så kommer det ju :D

    jag har än så länge inte känt så jättemycket,
    lite illamående när jag inte äter (har sluppit springa till toan än iaf!!)
    hungrig och mätt omvartannat 
    PMS!!
    fryser nästan hela tiden
    och troligtvis lite förstoppning :/

    tror inte det är något farligt med de rosa flytningarna...har hört många som haft det, sålänge det inte är mycket och färskt blod så, men såklart man blir nojig som f*n, speciellt när man försökt så länge

  • sossej

    hur går det för dig? har du fått något mer/mindre?
    jag är inte lika frysen hela tiden och mina bröst är inte lika ömma

  • Marras

    Jag är trött trött trött fortfarande.. värre än nånsin! Vaknade precis. kul, på en Fredag.. hade så mycket att göra men så somnade jag i soffan.. ja nu är kl 15:30. Jag fattar inte hur jag ska orka jobba till veckan, tre dagars ledighet nu som jag tycks ska sova bort. 

    Brösten är lite mindre ömma.. men fortfarande "svullna"

    Annars mår jag nog som vanligt, äter mycket.. mindre bra mat. =/

    Hur mår ni då?

     

Svar på tråden någon mer som plussat i januari för första gången?