• Äldre 31 Jan 13:03
    821 visningar
    0 svar
    0
    821

    Blev så frustrerad i helgen

    Måste bara få röja av mig lite :( Vi var på Ikea i helgen och våra 4 små skulle vara på leklandet en stund. Det är 30 Minuter kö så vi fyller i allt och sätter oss på bryggan med våran kö lapp och så passar vi på och äter lite korv Det kommer fler hela tiden och dom får ju då så klart beskedet att först var det våra 4 så dom får vänta 40 minuter Hon slår sig ner surt och har sen mage att säga " jag förstår inte varför ni skall fylla hela leklandet med era barn! Vi lam väll få gå före vi har ju BARA ett barn." Jösses varför skulle Mina barn inte få vara där inne och leka som alla andra ? Min man sa att det kunde hon minsan inte alls och att våra barn väntat jätte länge och snällt på sin tur så kan väll hon gott hålla koll på ett Barn ! Annars borde hon nog gå hem! Jag hängde inte riktigt med då allt gick så fort men hon gick fram Till kassan och frågade även där om inte hon med ändast 1 barn borde få gå före Hon i kassan sa att om någon nu skulle få gå före så skulle det vara vi Med 4 st så snälla 3 åringar :) Där fick hon så hon fes men man blir väldigt sårad :( Ps skriver på Mobilen så ber om ursäkt dör stavningen ds

Svar på tråden Blev så frustrerad i helgen