• Äldre 31 Jan 20:33
    1621 visningar
    1 svar
    1
    1621

    Ingen chans...

    Måste bara få skriva av mig lite grann.
    Jag delar livet med M som har en ryggmärgsskada och inte ejakulerar (vansinnigt fult ord jag vet). Vilket jag vetat om i princip sen dag ett.

    Hur som helst, han är 38 år och fyller 39 i år. Jag är visserligen "bara" snart 28 år. Men jag vill ha barn ganska snart, vilket tyvärr inte min karl vill. Dessutom kommer det ju ta lång tid för oss att få vårt barn när han väl säger att han är redo. Vi vet inte om han har någon spermieproduktion överhuvudtaget, men just nu är han inte ens villig att kolla upp det och eventuellt starta någon utredning.

    Jag måste få ventilera lite grann, är det någon som är i någon liknande situation?

  • Svar på tråden Ingen chans...
  • Äldre 5 Nov 11:53
    #1

    Min sambo är också ryggmärgsskadad och fick ingen ejektion, men då hittade jag på ett forum att man kan testa att få rinexin utskrivet, och de funkade för honom men det tog 1-2mån innan de började fungera så nu äter han rinexin  morgon och kväll varje dag. För hans del så var det att de rann "bakvägen" ner i urinblåsan istället. Var sitter skadan på din sambo?

Svar på tråden Ingen chans...