• Kippeman

    Tjej: Slickad bakifrån ståendes på alla fyra?

    Hur ställer ni er till detta, skönt eller obekvämt?
    Är båda hålen ok?

    Jag tycker att det är grymt sexigt att dra ner trosorna och borra in ansiktet mellan en tjejs skinkor bakifrån. Slickar gärna länge och båda hålen i denna ställning. Men de tjejer jag träffat tycker lite sådär om detta..Lite obekvämt, svårt att slappna av osv...

  • Svar på tråden Tjej: Slickad bakifrån ståendes på alla fyra?
  • Anonym (Stina)
    Underhill skrev 2019-11-12 07:39:37 följande:

    Vad är det som gör at du inte diggar oralt?


    det är helt enkelt inte skönt och är en sexuell aktivitet jag har inte har något utbyte av.
  • Underhill
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-12 08:06:37 följande:
    det är helt enkelt inte skönt och är en sexuell aktivitet jag har inte har något utbyte av.
    Ok, nä då blir det ju inte så bra :) Tänkte mer om det va så att det känns obekvämt och utlämnande. Kan ju även vara så att man känner att man inte kan slappna av just pga sådant. Eller annat som oroar som hygien osv. Verkar ju som du provat och då vet man ju :)
    E vi överens så kör vi
  • enable007
    Viccan92 skrev 2019-11-12 06:38:38 följande:

    Jag vet inte men gör det gör han inte iaf. Vet svaret utan att behöva fråga.


    Men varför berättar du inte till honom att du gillar den ?!
  • Anonym (Stina)
    Underhill skrev 2019-11-12 08:10:42 följande:

    Ok, nä då blir det ju inte så bra :) Tänkte mer om det va så att det känns obekvämt och utlämnande. Kan ju även vara så att man känner att man inte kan slappna av just pga sådant. Eller annat som oroar som hygien osv. Verkar ju som du provat och då vet man ju :)


    ja, jag har testat både med män och kvinnor. Inte min grej helt enkelt.
  • Anonym (Swing for fun)

    Oralsex något som jag ser som klart överreklamerat. Låter gubben ge lite oralsex ibland men då är det för att han tycker om det inget som ger mig något.

  • Anonym (Tjej 34)

    Inget jag skulle uppskatta som tjej, oralsex är totalt överskattat.
    Sen så skulle han aldrig få komma i närheten av hål nr 2, det känns bara osexigt och rent av äckligt. Tror inte jag behöver skriva att jag aldrig haft analsex. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej 34) skrev 2019-11-12 14:21:55 följande:

    Inget jag skulle uppskatta som tjej, oralsex är totalt överskattat.

    Sen så skulle han aldrig få komma i närheten av hål nr 2, det känns bara osexigt och rent av äckligt. Tror inte jag behöver skriva att jag aldrig haft analsex. 


    Slickad bakifrån betyder inte nödvändigtvis vara att slicka i stjärten om det var det du menade. Dock kommer man nära rumpan om man slickar henne när hon står på alla fyra.
  • Anonym (Lll)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-12 15:39:56 följande:
    Slickad bakifrån betyder inte nödvändigtvis vara att slicka i stjärten om det var det du menade. Dock kommer man nära rumpan om man slickar henne när hon står på alla fyra.
    Äckligt att läsa dessa beskrivningar av att slicka fitta. Du kanske borde skriva mer om när då går ner på andra män istället?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Lll) skrev 2019-11-12 15:43:53 följande:

    Äckligt att läsa dessa beskrivningar av att slicka fitta. Du kanske borde skriva mer om när då går ner på andra män istället?


    Man brukar säga att man inte ska mata trollen, men varför då?
  • Anonym (Lll)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-12 15:49:52 följande:
    Man brukar säga att man inte ska mata trollen, men varför då?
    Din pojkvän kan mata dig med sin banan, det är ju det du vill.
    Ingen vill läsa dina inlägg om dina slemmiga fantasier om att slicka fitta.
Svar på tråden Tjej: Slickad bakifrån ståendes på alla fyra?