• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • CopyThat

Jag kan tyvärr inte gå in mer på detaljer pga fl regler men hela ts är rubbad. Jag ska ta bort det här kontot nu snart men det var ändå skönt att få sagt mitt.

• Larsan

Bra tips allihop! 
    Om man vill göra köttfärssås utan att använda ko, då tar man ett annat djur istället!
    Fisk, närmare bestämt tonfisk. =) 

12-barnspappa
  • glenda
    move skrev 2012-02-03 22:12:31 följande:
    Det trodde jag inte heller från början, men nu då jag vet lite mer om Jamaica, inser jag att dom talar två språk där. Jamaicanska och Patois, det skiljer sig åt vet du...
    Nej. Det du kallar "Jamaicanska" ar ju bara en Engelsk dialekt - att det later pa ett visst satt nar Jamaicaner talar engelska likval som det later pa ett visst satt nar Amerikaner, Irlandare eller Svenskar talar Engelska. Jamaican Patwa ar det andra spraket. 

Jag ser ocksa valdigt mkt fram mot din video som lar ut Patwa! Glad    
  • LoPax

Kan inte någon skriva om TS blogg till någorlunda korrekt svenska eller engelska så att man förstår vad som står?

• Lotten73

varför bry sig i överhuvudtaget.
    Jag kom in å denna sida av misstag och jag skiter helt i ts.
    Låt henne hålla på vill du engagera dig så gör det annars kan du ju lägga ner det.

• Queenie70
    Velouria skrev 2012-02-05 13:24:04 följande:
    Hur många har ens läst TS blogg? *not me*
    Inte jag. Känns tämligen ointressant.
  • Lenora

Jag har läst en hel del på TS blogg och tycker att den är underhållande även om det ar mycket nonsens mellan guldkornen.

Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska