• Anonym (Ånej)

Knottror vid ljumsken, vad?

Kan det vara en könssjukdom? Upptäckt som 2 st förhöjningar i huden i ena ljumsken. Alltså bara en liten bit ifrån underlivet. Precis där troskanten går. Och sen ytterliggare en på andra sidan. Är jättenojig över både kondylom och speciellt Herpes. Vad tror ni detta är? Försökte klämma och se om det vore en finne. Och nej det är ingen rakfinne elr innåtväxt hårstrå då jag inte rakat mig på länge. 
    Kan det vara svullna lymkörtlar och isf vad kan det bero på? Jag vart jätterädd nu. Vakna upp med detta idag.
    Vet att en kille jag vart med oskyddat haft kondylom för 4 år sen och vi hade sex i november.

Hoppas verkl ngn är duktig på detta här ;-O Inte så att jag kan gå till en gyn mottagning på en Lördag

• Svar på tråden Knottror vid ljumsken, vad?
  • Anonym

googla kondylom och titta på bilderna om dem ser ut som dina! och kolla upp det.

• Anonym

Inflammation i hårsäckarna efter rakning,tippar jag.

• Moasmostermia

Håller ned förra inlägget. Själv opererad i ljumskarna haft flera såna dock svettkörtlarna jag haft problem med.

• Anonym (Ånej)

Skulle kunna vara kondylom i värsta fall, men lite osäkert ändå. Herpes hoppas jag inte, men det ska göra ont tydligen och det här gör inte alls ont. 

&Jag har inte rakat mig, så hur kan det då bli en inflammerad hårsäck? 

• Anonym (Ånej)

Kan det vara svettkörtlar där som blir inflammerade? Aldrig hört talas om det i det området. Bara fått svullna lymkörtlar i armhålan. Förvånad

• Anonym (Ånej)

Skriver mitt 3:e inlägg på raken här, fick inte med allt.

Klämde lite förut för att se om det var finnar, men de gick inte och så vart de helt mörkröda och irriterade. 

• Moasmostermia

Ånej, japp vi har ju svettkörtlar över hela kroppen är opererad i armhålorna för samma sak gjort samma operation ett par ggr för armhålorna en gång ljumskarna. Är de lixom som en hårs kula eller hur man ska säga?

• Anonym (samma)

jag har väldigt problem med detta. Det är nog ingen sjukdom för jag har inte kondylom eller någon sort könssjukdom! Jag går väldigt mycket efter som jag jobbar som servitris och jag har väldigt kraftiga lår. Så dem går ihop. Och jag tror att det är de som orsakar. Fuktigt, stressig och man går då blir det irriterad. Jag har haft problem med dem nu under en väldigt lång tid. Dem blir inflammerade och blir som öppnade sår och jag vet inte vad jag ska göra längre

• Moasmostermia

Anonym(samma). Tips sök läkarhjälp, ibörjan tyckte jag de var skit jobbigt men de var de värt. Inte haft nå problem sedan jag operera mig, de rensa ju lixom rent lite bland körtlarna. Kan ju tillägga att jag käkar ett X antal penicillin kurer pga dessa odågor till körtlar.

• Anonym (samma)

Får nog ta och göra det? Sökte du hjälp hos husläkare då eller?
    Jag tycker det börjar bli jobbigt med dessa nu! Dem spricker, blöder, varar och gör ont! Trosor? ibland gör det fruktansvärt ont att ens ha på sig dem!  

Svar på tråden Knottror vid ljumsken, vad?