• bea85

hjälp med dop gåva

Behöver lite hjälp med dop gåva min bästa väns barn ska döpas och ja ska vara gudmor, behöver nu hjälp med dop gåva. Vill inte köpa något som bara står och samlar damm. Ett annat kruks e att dopet är i England så får inte vara för bökigt att ta på flyget. Gärna något som e typiskt eller ganska svensk. Då de bör i England e han ju omgiven av engelska så vill ha något svenskt. Alla tips mottages gärna

Leo 03 - Loke - 05 Ronja 08 - Varg 11
  • Svar på tråden hjälp med dop gåva
  • zika

Fin Brioleksak eller en stor dalahäst som han kan leka med.

Anja 2004 Olle 2006. Älskade underbara!
  • Nordanvinden08

Köp en Rubens Barn docka. Svenskgjorda och helt underbara tygdockor. Har gett bort 4 st i doppresenter:) jätteuppskattade. Min dotter har oxå en som hon har med sig överallt. Alla barnen har blivit väldigt fästa vid dem.
    Beställ från träotto på nätet:)

• JanaLiiN
    Nordanvinden08 skrev 2012-02-04 22:06:47 följande:
    www.traotto.se :)
    Fina fast inte helt lätta att flyga med kanske. Rubendockorna var jättefina, en sån ska vi nog skaffa eller önska oss.
  • Nordanvinden08

Jag har tagit med mig en till england:) hade den som handbagage:) Men visst är de lite större än en brioleksak;) Noaks ark dockorna(de med djurkläder) är inte lika stora som de andra. Kan vara bra att veta;)
    Lycka till!

• Cynara

En Kånken Mini, känns typiskt svensk och är både användbar (lite senare) och lätt at ta med på flyget. :D

Noomi 2011-06-21
  • bea85

tack för alla förslag blev en personligt målad tavla i lagom storlek så den går ner i bagaget på svenska så klart. sen får han en pippi docka oxå :D

Leo 03 - Loke - 05 Ronja 08 - Varg 11
Svar på tråden hjälp med dop gåva