• Svar på tråden Vi brudar som hängt ihop och vill snacka vidare om allt :-)
  • MyLifeAsMum

    Härligt att det finns så mycket att prata om,
    jag hänger gärna på denna tråden också!

  • lillabambi
    MyLifeAsMum skrev 2012-02-09 14:18:01 följande:
    Härligt att det finns så mycket att prata om,

    jag hänger gärna på denna tråden också!



    Du är välkommen

    Allt kretsar ju inte graviditeter/icke gravida utan finns så mycket annat att prata om
  • MyLifeAsMum
    lillabambi skrev 2012-02-09 14:20:50 följande:
    Du är välkommen
    Allt kretsar ju inte graviditeter/icke gravida utan finns så mycket annat att prata om
    precis, fast det är det som sitter i huvudet på oss som inte fått det efterlängtade + än,
    men alltid kul att få prata allmänt om allt i livet :)

    Måste fråga om det är några / någon här som skriver blogg,
    hade varit roligt att läsa :)

    Sen kanske göra en liten lista på vem som har barn, försöker fått + etc ja ni förstår :)
  • Johannan

    Jag hänger gärna på här också!

    Jag ringde barnmorskan idag och bokade tid för "ett första samtal" som hon så fint kallade det Glad
    Hon ville att jag kom så fort som möjligt så redan nästa torsdag blev det, då är jag i vecka 6 (5+5), spännande!

    Någon som vet vad man brukar prata om första gången? Glad

  • lillabambi
    Johannan skrev 2012-02-09 14:48:22 följande:
    Jag hänger gärna på här också!

    Jag ringde barnmorskan idag och bokade tid för "ett första samtal" som hon så fint kallade det Glad
    Hon ville att jag kom så fort som möjligt så redan nästa torsdag blev det, då är jag i vecka 6 (5+5), spännande!

    Någon som vet vad man brukar prata om första gången? Glad
    Oj inskrivning så tidigt, tror kanske mer på ett hälso samtal där det pratas om vad rekomendationerna är Alkohol, droger, mat mm mm
  • gullan83

    ja de blir kanon lillabambi

    ja kommer ringa till bm om någon vecka funderar på om ja skall ha min gamla eller ej. men ja tror ja vill ha henne även om de är i andra änden av stan hehe 

Svar på tråden Vi brudar som hängt ihop och vill snacka vidare om allt :-)