• Äldre 10 Feb 13:45
    1103 visningar
    3 svar
    3
    1103

    Ni ensamstående föräldrar!!

    Jag måste bara få avguda er!....shit hur klarar ni det?

    Min sambo har åkt iväg några helger vid några få tillfällen, jag har en ett åring och en 7 åring, 2 hästar och en katt.

    alla är snälla och glada.....men ....

    Jag tycker det är skitjobbigt! att knappt få en sekund för sig själv, att klara en helg är ju en sak, men göra det 24-7

    Jag måste bara säga att ni gör det så otroligt bra, och ni är fantastiska Hjärta 

    Ha en underbar dag alla ensamstående föräldrar!

     

  • Svar på tråden Ni ensamstående föräldrar!!
  • Nica 1
    Äldre 10 Feb 13:57
    #1

    Tack

  • Äldre 10 Feb 13:58
    #2
    snorkan skrev 2012-02-10 13:45:18 följande:
    Jag måste bara få avguda er!....shit hur klarar ni det?

    Min sambo har åkt iväg några helger vid några få tillfällen, jag har en ett åring och en 7 åring, 2 hästar och en katt.

    alla är snälla och glada.....men ....

    Jag tycker det är skitjobbigt! att knappt få en sekund för sig själv, att klara en helg är ju en sak, men göra det 24-7

    Jag måste bara säga att ni gör det så otroligt bra, och ni är fantastiska Hjärta 

    Ha en underbar dag alla ensamstående föräldrar!

     
    Jag har 2 barn, ej umgänge med pappan, då han inte vill, så är ensam med dom 24/7,ej släkt eller familj. Det är tufft men vad ska man göra.
  • Äldre 10 Feb 14:00
    #3
    buffybuffy skrev 2012-02-10 13:58:34 följande:
    Jag har 2 barn, ej umgänge med pappan, då han inte vill, så är ensam med dom 24/7,ej släkt eller familj. Det är tufft men vad ska man göra.
    Ja det måste vara riktigt tufft för dig!

    Har du inga vänner som ställer upp och kan vara barnvakt ibland så du kan få lite tid för dig själv?

     
Svar på tråden Ni ensamstående föräldrar!!