• Anonym

    Hur länge har ni som längst haft samlag?

    Hur länge har du som längst haft ett samlag?

    Hör ju om folk som kan hålla på en hel natt Foten i munnen om det nu är sant? 

  • Svar på tråden Hur länge har ni som längst haft samlag?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-02-16 14:46:02 följande:

    Hur länge har du som längst haft ett samlag?

    Hör ju om folk som kan hålla på en hel natt Foten i munnen om det nu är sant? 


    Helt utan uppehåll för något annat, max en kvart, tror jag.

    Vanligast är att avbryta för smek- och oralsex, men har även förkommit att avbryta för att den slaknar, för att dricka eller kissa eller för att man helt enkelt inte orkar mer för stunden (oftast under sommarvärme).

    Sedan kanske vi har haft sex mer eller mindre oavbrutet under 45, 60 eller kanske t.o.m. uppåt 90 min någon gång.

    Jag tvivlar på de som påstår att de knullat oavbrutet i mer än 30 min. De har nog glömt bort alla små korta avbrott.
  • Hotelliggaren
    Tom Araya skrev 2021-11-07 06:00:54 följande:
    Helt utan uppehåll för något annat, max en kvart, tror jag.

    Vanligast är att avbryta för smek- och oralsex, men har även förkommit att avbryta för att den slaknar, för att dricka eller kissa eller för att man helt enkelt inte orkar mer för stunden (oftast under sommarvärme).

    Sedan kanske vi har haft sex mer eller mindre oavbrutet under 45, 60 eller kanske t.o.m. uppåt 90 min någon gång.

    Jag tvivlar på de som påstår att de knullat oavbrutet i mer än 30 min. De har nog glömt bort alla små korta avbrott.
    Ja det är nog en definitionsfråga det där. Men som du säger, köra hårt konstant så ligger nog oxo mitt på en kvart, sen är benen spaghetti ( om man kör bakifrån vilket ju är att föredra). Med mindre uppehåll för att vila, dricka, oralt så ligger mitt på 4 tim o 15 min. Samma stånd och ett sprut. Men då var jag ung.... Med flera sprut och lite väntan på att ståndet ska vakna igen har vi väl alla hållit på en hel natt vid nåt tillfälle. Men det är ju inte ETT samlag.
  • Anonym (Manlig man)
    Tom Araya skrev 2021-11-07 06:00:54 följande:

    Helt utan uppehåll för något annat, max en kvart, tror jag.

    Vanligast är att avbryta för smek- och oralsex, men har även förkommit att avbryta för att den slaknar, för att dricka eller kissa eller för att man helt enkelt inte orkar mer för stunden (oftast under sommarvärme).

    Sedan kanske vi har haft sex mer eller mindre oavbrutet under 45, 60 eller kanske t.o.m. uppåt 90 min någon gång.

    Jag tvivlar på de som påstår att de knullat oavbrutet i mer än 30 min. De har nog glömt bort alla små korta avbrott.


    Oavbrutet om det menas penetration så långt över timmen. Sen blir det micropauser osv med andra lekar. Ska m har hållit på mer än ett dygn nån gång. Var några år sen
  • EternalOptimist

    Det varierar men som längst cirka fyrtio minuter. Vanligtvis brukar det ta mellan en kvart och tjugo minuter. Men som sagt det beror på hur upphetsad man är och hur länge det var sedan senaste samlaget.

  • Anonym (Casanova)
    Tom Araya skrev 2021-11-07 06:00:54 följande:
    Helt utan uppehåll för något annat, max en kvart, tror jag.

    Vanligast är att avbryta för smek- och oralsex, men har även förkommit att avbryta för att den slaknar, för att dricka eller kissa eller för att man helt enkelt inte orkar mer för stunden (oftast under sommarvärme).

    Sedan kanske vi har haft sex mer eller mindre oavbrutet under 45, 60 eller kanske t.o.m. uppåt 90 min någon gång.

    Jag tvivlar på de som påstår att de knullat oavbrutet i mer än 30 min. De har nog glömt bort alla små korta avbrott.
    Avbryter du för att ta ett glas vatten och gå på toa?! Du är en romantiker!

    Lite ontopic. Oftast typ 20-30min. Längsta är flera timmar. Då har det varit på fyllan. Då kommer jag inte lika enkelt. Då är tjejerna lite ömma dagen efter.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Casanova) skrev 2021-11-08 17:16:31 följande:
    Avbryter du för att ta ett glas vatten och gå på toa?! Du är en romantiker!

    Lite ontopic. Oftast typ 20-30min. Längsta är flera timmar. Då har det varit på fyllan. Då kommer jag inte lika enkelt. Då är tjejerna lite ömma dagen efter.
    Fast det där med att dricka känner jag igen...Är det riktigt intensivt o man kör som ett djur så bara måste jag dricka efter ca en kvart. Man har man lite rutin så ser man ju till att ha vatten nära till hands!
  • Anonym (Casanova)
    Hotelliggaren skrev 2021-11-08 18:59:59 följande:
    Fast det där med att dricka känner jag igen...Är det riktigt intensivt o man kör som ett djur så bara måste jag dricka efter ca en kvart. Man har man lite rutin så ser man ju till att ha vatten nära till hands!
    Helt främmande i min värld om jag ska vara ärlig... Kan inte minnas att jag någonsin känt törst när jag haft sex.

    Säg inte att ni pausar och äter också?
  • Hotelliggaren
    Anonym (Casanova) skrev 2021-11-08 19:07:04 följande:
    Helt främmande i min värld om jag ska vara ärlig... Kan inte minnas att jag någonsin känt törst när jag haft sex.

    Säg inte att ni pausar och äter också?
    När morronen kommer kan man ju ta frukost innan man fortsätter... Flört
    Skämt åsido, man blir ju sjöblöt av svett åtm om det är porrfilmstempo. Men knullar man lite lugnt behövs ju inte vattenpaus.
  • Anonym (Fort)

    Är så tajt mellan benen så killen kommer ofta efter fem minuter Rynkar på näsan

  • Anonym (Längsta)

    En gång knullade jag hela 4 sekunder. Helt slut efter det

  • Anonym (Fääärdig)

    Tills det var klart - ibland blev det ju klart flera gånger iofs .....

  • Anonym (Längsta)
    Anonym (Fort) skrev 2021-11-13 11:48:21 följande:

    Är så tajt mellan benen så killen kommer ofta efter fem minuter 


    Hur tajt
  • Anonym (Kämpen..)

    5-6 minuter.  Nån gång för länge sedan tror jag kanske 10min.
    Men det är med en stor kämpainsats och många start och stopp för att inte komma direkt som vi hittar en gemensam rytm...

  • Anonym (Härligt)

    Nu för tiden blir det ofta 1 timme och så härligt. (Man runt 40) med en ny kärlek efter skilsmässa.

Svar på tråden Hur länge har ni som längst haft samlag?