• Liloolei

    Hur gör man om man är ensam nyinflyttad och inte känner en kotte? (Kungsbacka).

    Hej
    Jag är nyinflyttad i Kungsbacka och vill fråga hur ni gör för att träffa andra mammor med barn att leka med. Det är ju jättetråkigt att inte kunna ge sitt barn lekstund med andra barn och själv gå o promenera.

    Kram kram (31 år)   

  • Svar på tråden Hur gör man om man är ensam nyinflyttad och inte känner en kotte? (Kungsbacka).
  • Amarillo

    Hej 

    Bor också i kungsbacka, men är gift och har barn och hund. Vi är ute och rör på oss en hel del. Yngsta är född okt -10  såg att din lilla var född juli -11. Jag kommer vara hemma ett tag till.

  • Amarillo

    Öppna förskolan vänder sig till barn mellan 0 och 6 år. Här kan barnet träffa och leka med andra barn samtidigt som föräldrarna kan träffa andra vuxna och knyta lite nya kontakter och så finns det ofta fika till självkostnads pris eller mycket reducerat pris..


    Öppna förskolan  erbjuder aktiviteter under pedagogisk ledning. Det kostar inget att komma till öppna förskolan och du behöver inte anmäla att du kommer.


    I Kungsbacka finns det hyfsat många, här är ett urval: Kungsbacka innterstad, Onsala, Vallda, Särö, Släp, Kullavik, Tölö, Åsa. Finns säkert fler.
  • Sara 227

    ja e oxå precis som du ganska nyinflyttad å känner nästan ingen heller! fick min lille i nov-11. om du vill kan vi ta en promenix nån dag??!! :)

Svar på tråden Hur gör man om man är ensam nyinflyttad och inte känner en kotte? (Kungsbacka).