• Svar på tråden vi kan
  • fannylove

    Varför skulle vi inte få barn efter 40 och mer . För trettio år sedan fick många barn över 45 utan att oroa sig över att något ska vara fel. NU idag får vi lära oss att riskerna ska va vara så mycket större vid 35. Idag är 35 nästan som 48 års ålder då. Allt har förflyttats framåt. Så lÄnge vi kvinnor kan få barn så är det bra enligt mig.Fick min underbara lilla ängel tjej för snart sex månader sedan. Inget fel på min dotter eller mig kunde finnas. enligt läkarna. HON föddes i vecka 31 och var helt perfekt för sin ålder. Läkarn SA T.ILL MEJ ETT DET LIKA GÄRNA, SKULLE KUNNA HÄNDA MEJ I VILKEN ÅLDER SOM HELST.Min lilla ängel tjej är snart sex månader och jag 42 när det hände. Jag planerade inte att bli med barn då men så blev det, Vi hade avbrutet samlag och det räckte. Vill nu ha ett barn igen. Min man är så rädd för att det ska  hända igen att han både vill och inte på samma gång. Kanske går det igen  på avbrutet? Min längtan efter en liten till är så enorm. Barn är den största gåva vi kan få i livet. Är 43 nu och ser inget hinder fysiskt , om kroppen vill, att få barn igen. Min mor var 12 när hon fick mens regelbundet och fick sista mens när hon var 56år. Första barnet vid 16 och sista vid 40 då hon steriliserade sig. Tror jag hamnar som min mor ungefär. dock inget att lita på. Men idag är vi unga lääänge.Kram till alla mammor och blivande mammor. Från en mamma till sju små Stora gåvor. 

Svar på tråden vi kan