• hoppas5

    Jag är 42 till sommaren!

    Hejsan!Kul att det är så många ändå över 40(man känner sig lite gammal ibland;))Jag har fyrabarn sedan innan en på 11 och en på 10 och ett tvillingpar på 3år..Det femte är beräknat till ibörjan av sep..

    Kramar

  • Svar på tråden Jag är 42 till sommaren!
  • Michael08

    Wow jag är jäkligt lycklig att min mamma inte va över 30 när hon fick mig, jag hade nog tyckt det va lite pinsamt.

  • Inanna Li
    Michael08 skrev 2012-03-01 12:25:09 följande:
    Wow jag är jäkligt lycklig att min mamma inte va över 30 när hon fick mig, jag hade nog tyckt det va lite pinsamt.

    Jag kan tycka att det är pinsamt med unga outbildade mammor men det är en åsikt jag helst skulle hålla för mig själv! Det är tur att inte alla människor tycker lika!

  • LyckligaLee
    Michael08 skrev 2012-03-01 12:25:09 följande:
    Wow jag är jäkligt lycklig att min mamma inte va över 30 när hon fick mig, jag hade nog tyckt det va lite pinsamt.
    Oj... Wow tillbaka. Jag är jäkligt lycklig att min mamma fanns kvar i mitt liv så jag slapp växa upp med enbart en pappa. Jag hade nog tyckt det var lite pinsamt. Känn på den fördomenFlört
  • LyckligaLee
    Inanna Li skrev 2012-03-01 12:33:52 följande:

    Jag kan tycka att det är pinsamt med unga outbildade mammor men det är en åsikt jag helst skulle hålla för mig själv! Det är tur att inte alla människor tycker lika!


    Det är en outbildad ensamstående pappa som vädrat sin åsikt om oss dinosaurier som valt att yngla av oss Flört
  • hoppas5
    Michael08 skrev 2012-03-01 12:25:09 följande:
    Wow jag är jäkligt lycklig att min mamma inte va över 30 när hon fick mig, jag hade nog tyckt det va lite pinsamt.

    Ja du lille gossen.Det viktiga är nog inte åldern utan att man skall kunna ta hand om sitt barn.känns som många yngre skaffar ett sött litet barn och inte tänker på hur mycket jobb och ansvar det är med barn
  • Inanna Li

    Oj, så ovanligt med en kille som är ensamförälder vid 22! Vad härligt att det finns annorlunda familjkonstellationer! Huvudsaken är att barnet mår bra!

  • Isbit
    Michael08 skrev 2012-03-01 12:25:09 följande:
    Wow jag är jäkligt lycklig att min mamma inte va över 30 när hon fick mig, jag hade nog tyckt det va lite pinsamt.
    vad taskigt att komma in här o kommentera sådär.
  • Dantes matte
    LyckligaLee skrev 2012-03-01 14:13:14 följande:
    Oj... Wow tillbaka. Jag är jäkligt lycklig att min mamma fanns kvar i mitt liv så jag slapp växa upp med enbart en pappa. Jag hade nog tyckt det var lite pinsamt. Känn på den fördomenFlört

    Kan bara hålla med LyckligaLee!
    Och varför vara så otrevlig? Grattis TS till tillökning!
  • Novelli
    Michael08 skrev 2012-03-01 12:25:09 följande:
    Wow jag är jäkligt lycklig att min mamma inte va över 30 när hon fick mig, jag hade nog tyckt det va lite pinsamt.
    Din mamma ser väl gammal ut då. Förvånad Stackare!
    Eftersom du är hennes son så kommer du också att se gammal ut när du är 50 så det är nog bäst du skaffar dina barn riktigt tidigt du.
Svar på tråden Jag är 42 till sommaren!