• Ash
    Äldre 26 Feb 23:21
    1342 visningar
    3 svar
    3
    1342

    Vill du få ditt porträtt retucherat?

    Jag tycker om att retuchera porträtt; korrigera färger, fixa ljus, städa bilden, fixa hy, ta bort finnar och så vidare. Om någon vill få hjälp med att göra nyss nämnda med en bild posta den gärna här med en länk till en högupplöst version.

    Om du vill ändra dina eller personen på bildens former kan jag göra det med. Många vill få något fixat; en läpp, ett öra, ett öga, en mage, ett lår, en arm och så vidare. Du är välkommen att beskriva dina behov.

    Finns säkert andra än jag som tycker om den här typen av Photoshoppande och vill vara med.

    Om du inte vill visa din bild för allmänheten så skicka PM till mig istället.


    Photoshop. Inte bara klippa och klistra.
  • Svar på tråden Vill du få ditt porträtt retucherat?
  • Äldre 26 Feb 23:25
    #1

    Har du några exempelbilder? :3

    Jag har inget intresse av "uppfixning" som att jämna ut huden osv tror jag, men däremot kan det vara bra att känna en person som är bra på photoshop annars också. Kanske be om råd? haha

  • Äldre 26 Feb 23:35
    #2
  • Ash
    Äldre 27 Feb 20:08
    #3

     


    lykantrophona skrev 2012-02-26 23:25:54 följande:
    Har du några exempelbilder? :3

    Jag har inget intresse av "uppfixning" som att jämna ut huden osv tror jag, men däremot kan det vara bra att känna en person som är bra på photoshop annars också. Kanske be om råd? haha

    Här är några exempel som jag hittade. De är dock alldeles för lågupplösta för att kunna se alla detaljer jag jobbat med men man borde kunna se en klar skillnad.





     


    Photoshop. Inte bara klippa och klistra.
Svar på tråden Vill du få ditt porträtt retucherat?