• Anonym (osexigt)

    Partner som inte gör ifrån sig ett ljud vid sex ://

    ....inte ens när dom kommer...
    Det är så tråkit att ha sex med någon som varken låter eller visa uppskattning när man han sex.

    Låter eran parter när ni har sex?
    Min partner låter INGENTING.

    Både tråkit och avtändande.

    Mitt x lät jätte mycket i sängen och jag vet att han uppskattade verkligen att ha sex med mig.
    Han tog mig med storm och var verkligen dominant.
    -precis som jag vill bli tagen.

    Hur ska jag göra?

  • Svar på tråden Partner som inte gör ifrån sig ett ljud vid sex ://
  • Anonym (me2)

    Hjälp, vet inte, har haft samma problem och det var hemskt! Visste inte om han hade det skönt eller inte. Visste inte ens när han kom förren han sa: Nu har jag kommit." Det var liksom ända ledtråden. Så ja..kanske man kan säga att man tänder på "ljud"?

  • Anonym (osexigt)

    Skit trist...
    ALLA tjejer tänder vell mer om killen låter?!!!
    Eller har jag fel....

  • Anonym (me2)
    Anonym (osexigt) skrev 2012-02-27 17:44:59 följande:
    Skit trist...
    ALLA tjejer tänder vell mer om killen låter?!!!
    Eller har jag fel....

    Jag tänder då som fan på det! Bara höra en kille stöna så pirrar det till där nere :P
  • MissHelene

    Har varit med om d förr och dom "förhållande" varade inte så länge. Tyst underlägsen kille... en gråsten vore roligare att ha sex med... Tack o lov har jag hittat en som låter vilket får mig jävligt upphetsad och sexet blir som följd helt underbart!!! Så ni tysta killar där ute, make some nooooooice! ;)

  • Anonym (mörker)

    Extra besvärligt blir det om han dessutom insisterar på att ha lampan släckt. Då kan man inte se hans ansiktsuttryck heller...

  • Anonym (me3)

    samma här, han låter inte ett skit, har pratat med honom det men jag kan ju knappast tvinga honom..men det förstör verkligen vårt sexliv .

    själv uppskattar jag verkligen om det stönas och låter och pratas.

  • Anonym (noice man :P)

    Vi stönar högt båda 2, vi tänder varandra med att låta den andra höra att man njuter.

    Mitt ex var tyst som en mus, skämdes typ för att jag stönade så jag slutade med det. Var verkligen inge roligt att ha sex med honom... Kyssas kunde han inte heller. Är sååå otroligt glad att jag träffade min nuvarande man  

  • Anonym (osexigt)

    Jätte trist.
    Saknar att bli tagen med storm...

  • Anonym (me2)

    Ja tagen av en riktig man med kraftiga tag och njutningsljud och blickar, ögon, slick och smekar...

Svar på tråden Partner som inte gör ifrån sig ett ljud vid sex ://