• estflicka

Hjälp mig att hitta en bra intensivkurs för körkort

Jag började att ta körleksionerna redan i mai ifjol. Har möilighet att köra bara en gång i veckan. ibland har jag paus en vecka, ibland 2 vecka. Jag kör i skolan. Och tills nu har jag kört 60 (40min) leksioner. Och har börjat köra i landsvägen. Jag har kvar ca 10 leksionerna. Min man sa förra året , att det är ingen ide att du tar körkort, att de tar bara pengar från mig. Men jag vill ta körkort. Min trafiklärare säger att jag för ibland vissa fel, men mest är han nöjd med mig. Jag har sagt till min man att jag har lämnat bilskola, men jag fortsätter. Just nu har jag kvar de sista leksionerna. Tänkte fortsätta, men kan inte fortsätta efter mars, för att då kommer att börja jobba igen. Kommer inte att hitta tid efter jobb. Nu tänkte jag ta intensivkurs på sommaren, när jag har semester, i augusti. Men tänkte höra här, om nån kan rekommendera nån skola, som är bra. Bor själv i Stockholm, Jag har möilighet att , att åka nån anna ort , att gå igenom det kurs. Hoppas att det finns nån, som kan svara på min fråga.

• Svar på tråden Hjälp mig att hitta en bra intensivkurs för körkort
  • Momalicious

Bosses trafikskola i Kungälv (ca en kvart från Göteborg).
    19 lektioner, teori osv. 6900 kronor. Är JÄTTEBRA! Jag tog mitt där.
    Bossestrafikskola.se

Om du gör det där rekommenderar jag Anders, han är jättebra. :)

• Tant Groda

Det finns en i Kristianstad (Skåne) som jag hört väldigt gott om men det är ju en bit. Sen kan ju inte din man bestämma om du ska ha körkort eller inte. Det är ditt eget val

Svar på tråden Hjälp mig att hitta en bra intensivkurs för körkort