• Anonym (iwounder)

    Fastbunden påklädd el. naken?

    Om du ska hitta din sexpartner bunden i sängen, ska hen vara naken, eller ha kläder (som är enkla att ta av) på sig?


     


    Har tänkt köra med standard skotskrutig kjol, trosor, axelbandslös bh och linne, men funderar på om det kanske är mer upphetsande för honom att hitta mig butt naked. Själv hade jag föredragit om min partner hade lite kläder, så att man får klä av...


     


    Vad tycker ni (ja, för honom kan jag inte fråga)? Naken eller ej.

  • Svar på tråden Fastbunden påklädd el. naken?
  • glad i livet

    Vem ska binda fast dig? Får du hjälp eller ska du försöka själv?

  • glad i livet

    Anledningen till att jag undrar är ju hur länge du ska vänta, om du kan ta dig loss själv osv.

  • Binary

    beroende på hur man binder fast någon så kan det vara svårt att få av eventuella kläder, så jag föredrar nakenhet för att inte behöva trassla


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (iwounder)

    Tänkte bara binda händerna, "bredvid" varann. Annars blir det för snårigt.


     


    Loose enough så jag kan ta mig loss om det börjar brinna eller jag blir dumpad :)

  • glad i livet

    Det kan ju vara svårt att binda dina egna händer. Bättre då att binda fast ett ben eller en arm, .. då är du ju iaf fastbunden i sängen .

    Om du binder fast händerna ändå är det väl bäst att vara naken så behöver du inte ta loss händerna alls. Eller så väntar du i sängen i full lolitamundering, med flätor, på knä med särade ben. (Utan att binda ihop dina händer).

    Borde dock ge önskad effekt

  • Agridulce

    Varför inte stayups och liten slinkig svart underklänning och sen ligga som ett X. Låta repen ligga framme för honom att sätta fast.


    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-05 22:39:36 följande:
    Varför inte stayups och liten slinkig svart underklänning och sen ligga som ett X. Låta repen ligga framme för honom att sätta fast.
    Rätt tänkt där
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (iwounder) skrev 2012-03-04 13:59:20 följande:

    Om du ska hitta din sexpartner bunden i sängen, ska hen vara naken, eller ha kläder (som är enkla att ta av) på sig? 


    Många tjejer skulle säkert tycka det hela var märkligt om dom hittade sin kille i sängen på det viset  
  • Anonym (okänd)

    Något halvgenomskinligt och som är lätt att slita sönder då det ska av. Och varför inte ögonbindel på dig själv.

  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (okänd) skrev 2019-05-05 23:13:33 följande:

    Något halvgenomskinligt och som är lätt att slita sönder då det ska av. 


    Det får inte vara något dyrt material 
  • Anonym (Märkligt)
    Anonym (Märkligt) skrev 2019-05-05 22:58:08 följande:
    Många tjejer skulle säkert tycka det hela var märkligt om dom hittade sin kille i sängen på det viset  

    Och tjejer skulle se det som en tråkig överraskning att hitta sin kille på det viset och naken också ännu tråkigare 
Svar på tråden Fastbunden påklädd el. naken?