• Sven Justus

Idiot till fästman

Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 20:26:26 följande:
    Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

Eftersom jag själv har exakt samma problem, dvs alldeles för få spermier för det ens ska vara meningsfullt att knulla i hopp om att bli med barn. Tror jag kan skryta med typ 10 miljoner pigga och alerta spermier, medan jag borde ha typ 120 miljoner spermier om jag vore normal. 

Hursomhelst, jag och min fru gjorde IVF-behandlingar tack vare detta och vi fick världens skönaste son.

Jag vet alltså precis hur IVF-behandlingar går till så därför vet jag också att några nätters runkande har ingen som helst betydelse för era IVF -försöks framgång.  

Tänk på att din man fått sin "manlighet halverad" tack vare för få spermier, inte alla män kan hantera det på ett bra sätt. Så om han vill sitta och runka på nätterna så låt honom göra det.
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 08:34:09 följande:
    Spermieproduktionen beror på hur ofta man får utlösning/orgasm. Så ifall du inte har ägglossning och ni inte har sex denna dag så är det bara bra ifall han onanerar. Han bör naturligtvis helt avhålla sig från både sex och onani en 4-5 dar före förväntad ägglossning och under dom bra dagarna endast ha sex med dig och under den resterande tiden, utlösning så ofta som möjligt, hur det nu sker är ovidkommande...
    Du snackar verkligen skit. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 09:48:03 följande:
    Nej, anonym som skrev det du svarade på snackar inte skit. Du kan googla så får du se själv.
    Jag gör ett undantag och svarar på ditt anonyma inlägg:

Jag har själv alldeles för låg spermieproduktion för att det vara meningsfullt att försöka skaffa barn via vanliga hederliga knull. Istället har jag och min fru genomgått IVF-behandlingar för att bli med barn.

Så jag vet vad jag pratar om när jag säger att det är skitsnack när någon kommer med rådet; runka oftare så ökar spermieproduktionen
  • Sven Justus
    Anonym (usch!) skrev 2012-03-09 10:45:54 följande:
    Usch! Jag accepterar inte att min partner kollar på porr. Man kan tillfredsställa sig själv ändå. O mman nu skulle behöva det, där är vi olika.
    Förstår att du blev besviken, arg och ledsen. Det är jobbigt med barnlängtan. Låter som ni behöver prata. Eller släng ut den porrdyrkande sambon och åk till Danmark och få ett önskebarn. Om din känsla är att det INTE är ok så ÄR det inte det!
    Herre jävlar så korkat inlägg.
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 10:54:11 följande:

herregud vad et ska klagas. e det inte kvinnorna som klagar på att de inte hasex under tiden hon har ägglossnonh så e det männen som klagar på att de inte får komma till när deras kvinnor är gravida och då överväger de att vara otrogrna . allt bara för att få stoppa in kuken .

Väl författat av dig.
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 12:01:38 följande:
    seriöst??

Vad har du för man egentligen??
    Min man respekterar mig, han varken fiser eller rapar eller kliar pung i min närhet.
    Tittar porr och runkar gör han inte heller då han respekterar VÅRT sexliv, och vårat gemensamma liv.
    visst man ska aldrig stå över någon annans behov. men om hans runkande stör vårt sexliv, då jag alltid är villig så går han över gränsen på mina behov. så kan man se det oxå.

många tycker synd om mannen som inte får runka.. men snälla! ingen behöver onani egentligen? förutom kanske singlar eller i tonåren då man exprimenterar.. men i övrigt nej. män behöver inte tömma sin pung, kvinnor behöver inte heller onani egentligen. så vad är det dom behöver i det privatlivet?

privat liv är personligt eller enskilt, det kan vara läsa, skriva dagbok, bada, sitta och stirra, diska, städa, eller gråta, läsa en tidining, klippa tånaglar vad fan nu som helst, det är privatliv. det som handlar om det man gör själv. det är inget glorifierat runkstund som alla borde ha rätt till.

runkandet och onani hör till dom sexuella stunder och ingen säger privatliv och sexuellastunder går hand i hand? bara för att man är själv. ett sexliv är gemensamt.

och ts tycker det är riktigt ruttet av din man att inte ens kunna offra sitt runkande och porr en liten tid i hans liv för att skaffa barn med dig..
    Antingen trollar du eller så är du så jävla korkad så du tror på vad du själv skrev.
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 12:25:37 följande:
    jag vet att det är så, det är inget "behov" det har folk hittat på för att rättfärda beteendet.
    Du verkar helt förvirrad. 

JAg vet inte vad du definierar som behov? Om det enbart är något som förekommer på Mazlovs behotvstrappa eller?

Själv har jag ett behov att tillfredsställa mitt sug efter sex. Är min fru inte i närheten och kan hjälpa mig med det så tar jag saken i egna händer och runkar tills jag är nöjd.

Att äta oxfilé är knappast ett grundläggande mänskligt behov, men jag har ett behov av att äta det en gång i månaden för jag tycker det är så jävla gott.  
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 12:43:12 följande:
    Låter som din man ts lider av Impulskontrollstörningar ,,. I vissa fall tenderar svårigheterna att likna tvångsmässigt beteendemönster.

Vid dessa störningar får personen en "kick" och lättnadskänsla av att ge vika för impulsen, och störningen är ett uttryck för impulsitivitet .tvångsyndrom, ger till skillnad från impulskontrollstörningar inte dessa känslomässiga effekter.

Han borde lära sig händerna på täcket. 
    Vafan är det för fel på folk? Dras alla jävla efterblivna idioter till den här tråden? Eller går det inflation i trollande?
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 13:49:16 följande:
    men något du inte tror du kan styra över, du kunde gott ha väntat till din fru kommer hem och sen ge henne en jäkla omgång i sänghalmen men du väljer runka göra dig nöjd och så var det slut med det. Det kallar jag då inte att man har ett bra förhållande med många grundstenar, Du verkar väldigt egoistisk i din relation. du kanske är mer en "tagande" än "givande"?
    Nu förstår jag att du trollar. 
  • Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 14:17:38 följande:
    Tror du inte riktigt förstått vad trolla innebär?

För jag talar min sanning, min åsikt, min yttrande frihet. det har alla rätt till eller misstar jag mig? Det kanske är trolla? 
    Vem/vad är du? 
Svar på tråden Idiot till fästman