• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Lena

Bara för du blev sårad betyder det inte att han gör fel. Det betyder att ni behöver prata. Familjerådgivning skulle göra er gott.

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 13:12:04 följande:
    nej har inget mål om att bli gravid för tillfället då vi redan har flera småbarn;)
    Då antar jag att du inte har sex alls då. 
    Fint att det funkar för dig, verkligen! Men alla är inte lika  
  • mirre67
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
    Har ni någonsin sex bara för att ni vill ha det skönt tillsammans eller är du enbart inriktad på att bli gravid? Vilken erotikdödare isåfall..vad sa förresten din sambo om att du slog sönder laptopen?
  • hoppipannkakan
    John C Holmes skrev 2012-03-09 13:11:48 följande:
    Den killen förtjänar dig inte. Om han inte kan hålla sig borta från porren så är han fan i mig korkad, speciellt om han har en kvinna att knulla med. Låt han få titta på porr för att egga upp sig, men inte för att han skall runka till i smyg.
    Eller så har han tröttnat på att bli sedd som en avelshingst.
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 13:13:58 följande:
    Då antar jag att du inte har sex alls då. 
    Fint att det funkar för dig, verkligen! Men alla är inte lika  
    vi har sex och ofta då som sagt vi går på vara instinkter, men ingen av oss går på "egna" instinkter dom styr vi över.
    men sex är ju oxå konflikthantering, avstressning i förhållandet och mycket gemnskap, hålla kärleken vid liv så att säga.

onani skulle bara förstöra i vår relation. därav vi båda valt bort det.

visst kan man bli sugen eller vrål sugen när man är själv hemma, då får man helt enkelt behärska sig vänta in partnern och ha ett sju jäkla sex tillsammans som binder familjen ännu mer. 

Jag ser inte det som att jag "offrar" eller "förlorar" något på att ingen av oss onanerar, snarare vinner vi ett rikare sexliv, mer intimitet, och mer lugn här hemma  
  • Anonym
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 21:46:22 följande:
    Fel på mig? Läste du vad jag skrivit innan. vi har kämpat i åratal 
    Just det, ni har kämpat i åratal. Och vad du skriver så är det ju hans fel (för få spermier). Tänk vilken j*vla press det måste vara på honom! Hur dåligt han troligen mår pga att han inte kan ge dig det där barnet som du så gärna vill ha! Tycker fruktansvärt synd om din man! Förstår att det är frustrerande och irriterande för dig, och jag gillar inte heller porr. Men tänk på att kolla på porr och tillfredsställa sig själv kanske är hans sätt att fly undan all press en liten stund. Egetsex utan krav. Jag kan tänka mig att han känner sig väldigt stressad och känner krav på sig varje gång ni har sex! 
  • Freckels
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 13:03:23 följande:
    Vi försöker ha sex minst var tredje dag., helt perfekt för spermaproduktionen, nu var vi i en liten svacka och istället för att komma igång igen med mig så kollar han på gangbangs med tjejer som får kuken i munnen så de inte kan andas, plus samtidigt påtryckt i röven av en annan kille. Det är sjukt
    Men det var väl inte porren det handlade om?!
    Tycker absolut att det är respektlöst av honom när ni har så svårt att få barn. Men när du skriver så låter det ju som att det är porren som stör dig och inte att spermierna gick till spillo.

Tycker du att hans "porrsmak" är sjuk så har ni ju lite att ta tag i!
  • Anonym (förundrad)
    Anonym skrev 2012-03-09 13:18:22 följande:
    vi har sex och ofta då som sagt vi går på vara instinkter, men ingen av oss går på "egna" instinkter dom styr vi över.
    men sex är ju oxå konflikthantering, avstressning i förhållandet och mycket gemnskap, hålla kärleken vid liv så att säga.

onani skulle bara förstöra i vår relation. därav vi båda valt bort det.

visst kan man bli sugen eller vrål sugen när man är själv hemma, då får man helt enkelt behärska sig vänta in partnern och ha ett sju jäkla sex tillsammans som binder familjen ännu mer. 

Jag ser inte det som att jag "offrar" eller "förlorar" något på att ingen av oss onanerar, snarare vinner vi ett rikare sexliv, mer intimitet, och mer lugn här hemma  
    Jag tror det viktiga i det här är just att ni har en kommunikation om onani. Ingen av er har behov av det och ni har pratat igenom det.Och gemensamt valt bort det.

Jag och min man har ett väldigt aktivt, rikt och lekfullt sexliv. Vi har efter väldigt många år tillsammans fortfarande sex nästan varje morgon vi vaknar, och oftast en gång till under dagen. Men om han skulle känna för att onanera när jag inte är hemma, eller hemma för den delen, eller om jag vaknar på natten och är vrålkåt och inte vill väcka honom, så är det ingenting som påverkar vårt sexliv alls. Det kan vara upphetsande - att veta att han var så kåt så han kunde inte vänta på att jag kom hem - vilket ju inte alls är samma sak som att han inte är kåt när jag kommer hem också :)

Jag ser inte onani som ett hot mot mitt sexliv. Jag ser det som ett komplement, som en del av vårt sexliv.
  • Moonis

Jag är inte glad i porr men måste säga att även om ni försöker få barn så tillhör inte hans sexlust eller spermierna dig bara för det. Ibland kan man behöva bara få koppla bort kraven och du kan inte bestämma över om han ska runka eller inte.

Sen har vi alla olika saker vi går igång på och även här kan du inte bestämma vad han ska få titta på eller inte.
    Har du problem med porr överhuvud taget så behöver ni prata om detta. 

Svar på tråden Idiot till fästman