• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:39:16 följande:
    Håll en trevligare ton annars kan du dra! Innan kan du utveckla vad du menar med "vad är det med folk" för det var väldigt omoget skrivet. Det man kan se är att du har svårt att se andras synsätt och har lätt att gå till personangrepp För du
    Inte speciellt moget att slänga en laptop i golvet när man blir förbannad heller.
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 17:25:57 följande:
    Jag är också tjej och jag har all förståelse för sambon i det här fallet. Kan inte vara speciellt upphetsande att veta att hon för det första lägger all skuld på honom för det här (nu beror det ju i och för sig på honom men det behöver hon ju inte låta honom veta hela tiden), för det andra att de måste ha sex efter ett schema och för det tredje låter det som att ts enbart betraktar sin sambo som en spermadonator för tillfället. Kanske inte så konstigt då att han vill lätta på trycket där enda syftet är att han ska ha det skönt och inget annat.

Synd att vi inte har samma perfekta flrhållande som ni har!
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:40:38 följande:
    Synd att vi inte har samma perfekta flrhållande som ni har!
    Ehh..va?! Vad har vårt förhållande med ert sexschema att göra??
  • Anonym (Respektlöst)
    nevermind skrev 2012-03-09 16:16:06 följande:
    Är det sjukt?? Är det religiös och femtio plus eller??? Hoppas han inser hur knäpp du är och flyttar. 

Att jag ens ids att kommentera ett sånt där inlägg! Tänk en sekund lilla vän innan du kommer med såna onödiga inlägg Med värdelöst innehåll
  • Anonym (Respektlöst)
    neeext skrev 2012-03-09 17:33:43 följande:
    Meeeeeeen vad folk ska vara lättlurade då, usch vad tråkigt FL har blivit Sandlådan next! Nu blir jag säkert varnad också men.... Vad gör det? *ler*

Det blev du..
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 17:42:41 följande:
    Ehh..va?! Vad har vårt förhållande med ert sexschema att göra??

Du verkar ha fördomar om mitt liv, då kan jag väl få ha fördomar om ditt.
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-09 17:45:22 följande:
    Du verkar ha fördomar om mitt liv, då kan jag väl få ha fördomar om ditt.
    Jag svarar utifrån det du skriver. Men visst vill du tro att mitt och min mans förhållande är perfekt så varsågod! Vi har iallafall inte schemalagd sex. Du klagar på rätt många här att de är otrevliga men du är inte speciellt trevlig själv heller.
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2012-03-09 17:48:18 följande:
    Jag svarar utifrån det du skriver. Men visst vill du tro att mitt och min mans förhållande är perfekt så varsågod! Vi har iallafall inte schemalagd sex. Du klagar på rätt många här att de är otrevliga men du är inte speciellt trevlig själv heller.

Du har rätt, jag mår inte så bra av alla medeciner! Saker känns 1000grr värre än vad de är
  • FruNaftra

Ts jag lider med dig!
    Jag kan se det åt båda håll. Din sambo kollar på porr i smyg när han vet att du hatar det. Men han behöver ju också ha skönt ibland utan att känna skuld över barnlöshet eller känna prestationsångest. Har ni en överenskommelse att skippa porren eller vad har ni sagt till varandra?

Jag vet inte hur jag själv hade reagerat i ett sånt läge men jag hade garanterat blivit väldigt sårad. När jag gick igenom IVF (har en lång ivf och fet-resa bakom mig) hade jag inte accepterat porr om det inte var för att få ut spermier inför ET.

Vad säger din sambo?

Ursäkta om jag upprepar en fråga som redan ställts tusen ggr. Orkar inte läsa hela tråden.

• LillGris

Gud vad dåligt jag mår av den här tråden. Att TS kan vara så respektlös och sen ha mage att tycka att det är partnens fel? Och att koppla ihop sex och onani på det sättet, är inte alls samma sak ju? När jag vill ha sex så har jag det (förutsatt att karln är på samma nivå!), när jag s.a.s drar en kvinnlig runk är det inte alls i stället för sex! Det är för att JAG vill ha det gött med mig själv, och har ingenting med sex med min partner att göra. Hade fam gått bananas om min kille öht övervägde att bli arg för att jag hade en stund för mig själv. Och jag vet att min kille runkar när andan faller på, och han hade troligtvis tokdumpat mig om jag betett mig som TS. Kul att vara ett jävla avelsdjur, helt avsexualiserad? Tycker inte att ett förhållande där den ena partnern blir helt kockobello av att den andra tar sig en liten runk är ett särskilt bra förhållande. Och skaffa barn med en total gslning hade jag inte gjort heller.

Svar på tråden Idiot till fästman