• Äldre 11 Mar 20:59
    24726 visningar
    45 svar
    45
    24726

    mens på väg eller grav tecken ..

    hej

    det är ju så att ja hade ägglossning den 7:e o vi hade sex dagen innan o samma dag o även dagen efter..

    idag har ja börjat känna att ja får on ti nedre delen mitten  av magen inte som vanligt då brukar d vara på ena sidan  av magen     ...kissar lite mer jämt vilket ja inte brukar göra annars, ja drack inte mer än d ja brukar göra varje dag så ...bröst vårterna typ svider lite ...kan d va så att ja inbillar mej..

    e d mensvärk eller grav tecken ??? har nån varit med om sånt !! är mkt orolig

    tacksam för svar    

  • Svar på tråden mens på väg eller grav tecken ..
  • Äldre 11 Mar 22:20
    #1

    jag plussade idag och så känns det för mig med, det du beskriver i magen. Mensvärk brukar ju stråla ut på sidor och i ryggen på mig, det här är ngt annat. mitt på och liksom långt ut p åmagen inte så långt inuti kroppen.

    Kan du inte testa då? :)

  • Äldre 11 Mar 22:26
    #2

    Jag plussade oxå idag. Känns som mensvärk, tror den ska komma hela tiden. Känns inget när jag ligger ner men när ja står eller går så gör de ont både i svanken, tjejmagen och i ljumskarna. Som ilande, molande, dragande.

    De kan ju vara gravtecken du har :)

  • Äldre 11 Mar 23:02
    #3

    gratttiiissss irmaqueen  :) ja vet inte om ja vågar ,,ja fick min mens den 10:e feb till 14:e , o fick ägglossning den 7:e marsh så ja vet inte om d e dags ännu :S

  • Äldre 11 Mar 23:04
    #4

    grattis till dej me kotten 91 ...precis exact d du beskriver ..man tror att d ska börja rinna , o att man inte känner nåt när man ligger ,,

    hoppas hoppas

    vet inte om ja ska testa , känns lite tidigt me tanken på när ja hade ÄL :S vet ej faktiskt  

  • Äldre 11 Mar 23:22
    #5

    Om du hade den 7 mars borde du vänta till den 20 mars.

    Jag testade idag på bim dagen (dag 27 i cykeln) och fick ett halvtydligt streck. Hade ja testat för några dagar sen hade de nog inte synts :)

  • modemo­rsan
    Äldre 12 Mar 07:22
    #6
  • Äldre 12 Mar 08:04
    #7

    Jag hade oxå ÄL den 7e o känner exakt som du! Jättemärkligt. Jag uppfattade först det som om vårt försök till barn misslyckats o att mensen var på väg. Men nu vet jag inte. Det känns inte riktigt som det brukar men sen är det nog alldeles för tidigt för att tro något.

    Vi får se hur det utvecklas! Hoppas iaf att någon av oss är gravid! :)

  • Äldre 12 Mar 08:35
    #8

    jo ja förstår o d e d som e värst i d hela att vänta o väntaaa :(

    skjuter illa : samma här ja tänkte att d gick säkert åt andra hållet men man vet inte kan inte riktigt skilja på om man inbillar sej el om dessa symtom finns på riktigt ...svårt att känna igen sin egen kropp:(((((

    hoppas att båda du o ja är gravida :D    

    håller tummarna  

  • Äldre 12 Mar 15:22
    #9
    Kotten 91 :  hur länge kännde du att du hade ont i magen, asså under den tiden innan du testade dej  !!??

    för ja hade d som värst igår men nu har d blivit mindre ,,asså inte lika konstant!!
  • Äldre 12 Mar 15:33
    #10
    lillet skrev 2012-03-12 15:22:40 följande:
    för ja hade d som värst igår men nu har d blivit mindre ,,asså inte lika konstant!!
    Jag har heller inte ont i magen längre. Nu känns det mer som om de nedre regionerna väger mer. Tunga o svullna liksom. Svårt att förklara. Så kändes mina förra graviditet oxå men först efter jag gått några veckor.

    Spännande det här! Vi får följas åt! Glad
Svar på tråden mens på väg eller grav tecken ..